KIZIMIN ÇADIRI

-

Bu aralar elim iş tutmuyor.Eski defterleri karıştırdım.25 sene önce kocamla kızımıza 3. yaş günü hediyesi olarak bu kızılderili çadırını yapmıştık.Ne kadar sevdiğini ve sevindiğini tahmin edersiniz.4 çıtayı tepeden bağladık.Dışını şeker çuvalından diktik.Tepesini vinileks parçası ile kamufle ettik.En zevkli kısmı pastel boyalarla süslemesiydi.Her yönden çekilmiş resmi yok maalesef.Gece geç saatlere kadar uğraşıp yetiştirdiğimizi hatırlıyorum.

20 yorum gelmiş

  2. ne güzel yapmışsınız neduk hanım.ellerinize sağlık.nalancım kızınıza demediniz mi? çadır yapmadık amakaryola yaptık diye. hemde ne güzeldi. :))))

  4. evet nasıl da mutlu görünüyor:) ellerinize sağlık ne güzel düşünmüş, uğraşıp ne güzel bir iş çıkarmışsınız..

  5. harika.hemde 25 yıl önce bukadar etrafta yardımcı fikirlerin olmadığı zamanlarda. çocukların şimdiki gibi oyuncak çeşitlerinin olmadığı zamanlarda. çocuğunuzun mutluluğunu düşünemiyorum bile. çocukların en sevdiği şey küçücük mekanlarda oynamak. ben en fazla çadır niyetine, masa üzerini çarşafla örtüp kandırıyordum çocukları.

  6. aa neduk abla gerçekten çok ho$ ne guzel dusunmussunuz.Bende anneme dicem niye yapmadin bana diye oyle seylerde çocukken çok sevilir masa altlarindan çikmazdim:))Nasil da mutlu:)

  7. arkadaşlarim, benim düşündüklerimi yazmışsınız ama,oldumu şimdi,ben ne diyeceğim sevgili neduka ? iyisimi böyle bağlayayım :))

  8. bir de nalana destek vereyim, semyıldan alıntı ile:))

    nalancım kızınıza demediniz mi? çadır yapmadık amakaryola yaptık diye. hemde ne güzeldi. :))))

  9. her çocuk hatta belki her insan böyle çadırımsı şeylerden hoşlanır diye düşünüyorum. Ben hala olsa oynarım içinde. Çocukken masa altlarında oynardım seviyorum kendime ait ufak yerleri 25 yılı duyunca şok oldum maşallah size yahu valla bravo. Oğluşuma çadır yapma fikrim geldi ama düşünüyorum nasıl yaparım velede

  10. çok güzelmiş desenleri de gerçekten kızılderili çadırlarına benzemiş ne şanslıymış kızınız

  11. Muhteşemmiş gerçekten, ellerinize sağlık. Kayınpederim de eşim için yaptıkları oyuncakları anlatır hep, kendisi tahtadan yürüteç bile yapmış, keşke fotoğrafları olsaymış.

  12. işte bir evladın annesinden duyabileceği en güzel söz sevgili neduk,………..çok hayırlı bir evlattır,biz ondan çok razıyız…..o yavrum da ne şanslı ki,onu böyle yücelten bir annesi var.allah nazarlardan saklasın sizi:))

  13. şanslı çocuk. Sizde karı koca bayağı marifetliymişsiniz maşallah. çok da güzel olmuş hemde eşi benzeri yok, süper.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Teneke kovadan fener yapımı

| | 0 Yorum

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum