Kızımın odasına sakallı ipten ördüğüm halıcık :)

-

Sakallı ipten,kızımın odasına halımsı bişey ördüm :)

Ağır,ciddi bir halı istemedi odasına.Böyle hafif birşey istedi.

Renkler mobilyayla ne güzel uymuş di mi? :))

31 yorum gelmiş

  1. Yamali bohca

    Çok hoş olmuş, ellerinize sağlık. Yalnız bir şey merak ediyorum. Sakallı ip bu tür şeylerde kullanışlı oluyor mu? Mesela yerde kayma yapıyor mu? Temizliği zor mu?

  2. valla müthiş ötesi olmuş ellerinize sağlık güzel günlerde kullanın ama merak ettiğim bişi var sakallı ipi tek başınamı kullandınız yoksa yanına başka ip ekledinizmi

  3. Figen abla

    sevgili Yamali bohca ,bu şekilde çok kayıyor ama halıfleks üstüne serildiğinde hiç kaymıyor…sevgili mynkx , ben sakallı ipin yanına bir de çorap ipi kattım ki daha bir sert ve dayanıklı olsun…makinede gayet rahat yıkanıyor…bunu geçen sene örmüştüm..çok da dayanıklı valla..taş gibi duruyor…keşke battaniye olarak örseymişim..şimdiki aklım olsa,bunlarla renk renk battaniyeler örerdim…haydaaaaa…aklıma düştü şimdi…ben gidiyorum ip almaya…renk renk battaniyeler örücem :))))))beğendiğiniz için çok çok teşekkür ediyorum canlar :)

  4. benz

    Elinize sağlık, çok güzel olmuş. Benim de altı kumaş olan banyo paspaslarım var, altlarına uygun şekilde kesip, halı kaydırmaz diktim. Bir fikir olur belki..

  5. gonuldenele

    Hazır shagg halılar gibi olmuş.Koyu renkle deseni çok güzel vermişsiniz.Eline sağlık Figen abla :))arkasına halıkaydırmazlardan dikebilirsin.

  6. bbuket

    sevgili figen abla (bende abla deyince komik oluyor biraz ama napim adın böyle) bende ördüm bu halılardan hem banyoma hem yatak odama. ama ı ıhh battaniye olmaz bunlardan çok ağır oluyorlar ya.

  7. Figen abla

    öyle miii?peki..battaniye örmeyeyim o zaman..madem öyle,halıcıklara devam edeyim :)))teşekkürler canlar :))bu arada bana abla diyebilirsiniz..kesinlikle en yaşlınız benim..rahat olun :)))

  8. sekerpembe

    figen ablaa çok güselll olmuş yaf ben de beğendim.seker gibi valla ben de yapıcam ben dehemde pembisss olsuunne zaman biter bilememçok uzun sürüyo mu abla ?

  9. Figen abla

    sağolun kuzucuklarım…yok yok uzun sürmüyor..yalnız büyüdükçe çok ağırlaşıyor,kucakta ağırlık yapıyor :)))

  10. Figen abla

    aaa,sevgili gunesedogru,ilk defa beni kırmamışsınız yorumunuzda… :)çook kocaman teşekkürler ediyor ve sizi de öpüyorum :)

  11. estapitipiti

    Ellerine sağlık Figen Abla,Ben aranıza yeni katıldım ve inanılmaz derecede ilham aldım yaptıklarınızdan. dün gidip yarım kilo sakallı ip ve içine karıştırmak için aynı renkten naylonumsu bir ip aldım. 9 numara şişle başladım ördükçe güzel görünüyor ama sizce bu kadar ip yeter mi bir paspas için. Kayınvalidem salonunu yeniledi halısına uygun kapı önüne paspas yapayım dedim, kendim için olsa önemli değil ama hediye olacağı için düzgün bişey olsun istiyorum. örme tekniği, kenarlarının yapılışı gibi fikirler verirseniz sevinirim. öptüm sizi.

  12. acemihobici

    BAYILDIM BEN BUNA YAHU, ELLERİNE SAĞLIK FİGENİM CANIM.BAKTIKÇA BAKTIM, KISKANÇLIKTAN ŞİŞTİKÇE ŞİŞTİM, BEN YAPICAM İŞTE, YATAĞIN İKİ YANINA!!!!

Bir Cevap Yazın

Figen abla

iki çocuk ve bir köpek annesi..
tiyatro eğitmeni..
yaşlı..çok yaşlı….

Stencil ve akrilik ile C sehpa yenileme

| | 2 Yorum

Polisan ile ahşap ayna çerçevesi boyama

| | 0 Yorum

Eski sandalyeyi peçete dekupaj ile yenileme

| | 0 Yorum

Polisan ile yemek masası boyama – DIY

| | 3 Yorum

Mutfak dolabı boyama – DIY fikirleri

| | 10 Yorum

Portmanto boyama nasıl yapılır? – DIY

| | 2 Yorum

Dolap ve komodin yenileme – DIY

| | 6 Yorum

Dresuar boyama

| | 0 Yorum

Mobilya boyama; ahşap raf yenileme

| | 2 Yorum

Sehpa yenileme nasıl yapılır?

| | 7 Yorum

Mobilya boyama, komodin yenileme

| | 4 Yorum

Komodin boyama (diy)

| | 0 Yorum

Ahşap aplike ve konsol boyama

| | 0 Yorum

Kaplama mobilya, ombre nasıl boyanır?

| | 12 Yorum