Salı, Aralık 6, 2016
Kızımın tokalari icin icat yaptım

Kızımın tokalari icin icat yaptım

9

Herkese merhaba.El becerisi icin cok vaktim yok ama yaptiklarinizin ve sergilediklerinizin cogunu cok begenerek izliyorum dogrusu. Cok icadim var da burada yayinlamak aklima yeni geldi. Artik aranizdayim.

biir
biir

İhtiyaclar butun icatlarin anasidir malumunuz.Kizimin onlarca tokasi var. Yogurt kaplarinda biriktiriyordum. kucuk lastiklileri ayri, tel tokalari ayri, cift lastikli (kiraz tokalar) olanlari ayri.o kiraz tokalar birbirlerine dolanmaya ne kadar merakli. sinir oluyordum, aradikca celalleniyordum..Istedigim tokanin ciftini bulmak bir mesele, yumaktan sokup cikarmak bir baska mesele.Iste cozumum.Kagit bez rulosunu (normal kagit havlu rulosu yeterince mukavim degil. cokuyor. tokalarin da belirli bir gerginlikte durmasi lazim ki siyrilip dusmesin….) janjanli yapiskanli folyo ile kapladim ,tokalari dizeledim. Simdi daginiklik yok, derli toplu bir toka kutumuz oldu. İstedigim tokayi aninda secip ayirabiliyorum.MUH-TE-SEM anne sunar…

ikiiii
ikiiii

9 YORUMLAR

  1. Hoşgeldiniz. Burası icatları paylaşıp harika yorumlar alınabilecek tek şeker site. Pratiklik kadınlara has birşey, hemen birşey icat ediverir işte böyle.

  2. Hoşgeldiniz muhteşem anne:)) ellerinize sağlık çok pratik ve kullanışlı olmuş:)) bu ruloların daha mukavemetli olanları tek kullanımlık yeni çıkan kullan at bezlerde mevcut, aklınızda bulunsun, kızınız büyüdükçe ve tokalar çoğaldıkça siz daha bunlardan çok yapacaksınız gibi geliyor.Arasından bir ip geçirerek duvara da alt alta asabilirsiniz… sevgiler

  3. iyi ki geldin miralaaaaaaaaaaaaaaay, iyi ki geldin miralaaaaaaaaaaaaaaaaaaay, iyi ki geldin, iyi ki geldin, iyi ki geldin miralaaaaaaaaaaaaaaay.eline sağlık çok güzel olmuş.