Salı, Aralık 6, 2016
Kızlar için kelebek toka

Kızlar için kelebek toka

8

kelebek toka
Bu şirin tokayı o kadar beğendim ki 10marifet ofisimizin güzeli Leyla Prenses’e göndermeye karar verdim :D
Annesi görünce resimlerden daha güzel olduğunu anlayacaktır.

Küçük bir parça tülü kelebek şekline getirdim, kurdeleye geniş delikli bir boncuk takıp tülü ortadan bağladım. Tokadan ayrılmasın diye sıcak silikonla yapıştırdım, toka ve boncuk tüle uyumlu olsun diye de mavi ojeyle boyadım. O da yetmedi tülü de mavi ojeyle renklendirdim. Yapımı çok eğlenceliydi, ben çok sevdim. Şimdi ise evdeki diğer malzemeleri karıştırıp bu tokalardan yaptıkça birilerine hediye etme düşüncesi aklımda dolanıyor.

kelebek toka

Paylaş
ayamaya
30unu geçmiş çalışan bir anneyim, kızımla birlikte çogu kez çocukluğuma dönüyor, bazen okullu oluyor,bazen gülüp bazen ağlıyorum. Oyunlarımızın arasına hobilerimizi de sıkıştırıp anne-baba-çocuk üçgeninde vakit geçiriyoruz.Hobilerimi evimize katkı olması için değerlendirmeye çalışıyorum.Az ve öz de olsa siparişlerim geliyor.Dilerim 10 marifet hepimize uğur getirir . Dipnot: profil resmim alıntıdır Sevgiler.

8 YORUMLAR

  1. çoktan elimde :) kesinlikle çok cici olmuş. hatta ben leyla’nın saçında fotoğraflayıp gönderecektim. çok ama çok teşekkür ederim. leyla da bayılacak, orası kesin! çok teşekkürler, çok incesiniz.

  2. beğenmenize çok sevindim, güzel yorunlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim
    Leyla’nın boncuk gözlerine de çok yakışmış (maaşallah) :D