Cumartesi, Aralık 10, 2016
Klasörden Çanta Yapımı

59 YORUMLAR

  1. Peluş kaplı bir klasörüm var onda deniycem :p Sabah gözüme batıyordu kumaşını mı söksem ne yapsam diye :D

  2. Vallaaa korkulur sizden kızlar süper üreticisiniz,önümüzdeki kriz günlerinde bu fikirlerle yıldızlaşacaksınız.-dünyanın ve ülkenin gidişatı beni çok üzüyor-

  3. Geçenlerde de yazmıştım yeni nesil beni düşündürüyor. İnşallah akılları başlarına gelir, ülkenin durumu hakkında hiçbir düşünceleri yok, çok farklı şeyler ilgilerini çekiyor. İlerde ülkemiz onlara nasıl emanet edilecek… eğitim sistemi genelde ezbere dayanıyor, yaratıcılık yok ki onlarda gördüklerini uyguluyorlar.

  4. bu klasor cantayı deneyecegim cunku yanımda tasımak zorunda oldugum kagıtlar vsvs icin cok rahat kullanabilirim.icine kumas kaplamadan yaparım boylelikle ince seffaf dosyaları icine istiflerim.harika fikir!!!tesekkurler :)

  5. bu çok iyi bir fikir ama ortadaki klasörleri geçireceğimiz delikli yerle kumaşla kapanmış mı?ben mi göremedim..yani kapanmaması lazım ki esprisi gitmesin..

  6. O delik yerler için püskül falan geçirilebilir deliklerinden. yada ince zincirleri şöyle 3 4 tane birleştirip püskül gibi bırakabiliriz.Benim dosyanın peluşunu sökmem artık valla :D Zaten söksem deforme olur sanırım. Yarın çıkayım da çanta sapı alayım…Kim yarını bekliycek kafama eserse çanta sapını da dikmeyi deneyebilirim tabi o da var…

  7. Peluş kalacaksa oldukça kokoş makyaj çantası tadında birşey olacak demektir. Yapınca fotoğrafını görmek isterim

  8. m1 söktüm peluşu :D Hani şu dersaneye gidecekken kullandığımız klasörler varya onun peluşlusuydu lakin o zamanlarki nasıl bir zevkse -takriben 16 yaşlarım- leopar desenli almışım dosyayı :D çanta olarak kullanamam öyle bir deseni :DDur bakalım dikiyim bugün resmini koyucam söz buraya. ;)

  9. embir diyor ki;Geçenlerde de yazmıştım yeni nesil beni düşündürüyor. İnşallah akılları başlarına gelir, ülkenin durumu hakkında hiçbir düşünceleri yok, çok farklı şeyler ilgilerini çekiyor. İlerde ülkemiz onlara nasıl emanet edilecek… eğitim sistemi genelde ezbere dayanıyor, yaratıcılık yok ki onlarda gördüklerini uyguluyorlar.

    Aynı kaygıları bir öğretmen adayı olarak ben de taşıyorum Embir.Geçen sene ücretli öğretmenlik yaparken bu durumu çok daha net gördüm.Televizyondan,internetten hazır bilgi almaya o kadar alışmışlar ki, fikir üretme,mantık yürütme yetenekleri çok az ,istiyorlardı ki yazılılarını bile ben cevaplayayım…

  10. Ailelere ve M.E.B’e büyük iş düşüyor. Gencecik beyinler geleceğimiz için faydalı işler yapmalı. Offf off

  11. bizde bir tane hoca internetten ödevi yasakladı.kütüphaneden araştırıyoruz.aynen kopyala yapıştır yapıyorsunuz diyor ki haklı…yüzlerce öğrencinin ödevini tek tek inceliyor asistanı ve kendisi sonra not veriyor.internetten olduğunda da o kişinin ismini bi köşeye yazıyor…

  12. En güzeli, hocanızı tebrik etmek lazım. Araştırmadan hazıra konularak yapılan şeyler kalıcı olmaz. Nitekimde olmuyor. Sonrasını görüyoruz.

  13. interneti dogru kullanmak lazım …benim kızım ingilizcesini internette gelistirdi.(ve ingilizce yeterlilik sınavını verdi universitede lisede filan hic ingilizce ders gormedigi halde)ayrıca simdi de japonca ogreniyor.kopyala yapıstırcı degildir :))her interneti kullanan sadece chet yapmıyor .samanla Çopu ayırmak lazım.bazı ogretmenler internete tamamen karsılar ki bence bu cok yanlış.

  14. Sorun internet kullanımı değil zaten. İhtiyacınız olan bilgiye nasıl ulaşırsanız kalıcı olur. Araştırarak. Yani okumadan araştırmadan yapılan işlerden de birşey olmaz. Özellikle özet yayınlar öğrencilerin öğrenmesine engel teşkil ediyor. Özeti okusalar bile akıllarında özetin özeti kalacaktır.Bu arada kızınızı tebrik etmek lazım. Sanırım dile karşı yatkınlığı var.

    kemankutusuna katılıyorum. sonuçta yasaklar her zaman çekicidir. interneti yasaklayan ailelerin çocuklarını internet cafelerde görüyorum hep. ailelerinden habersiz okul saati bile oralardalar. oğlum neredeyse doğduğundan beri evde bilgisayar vardı, evin herhangi bir eşyası gibiydi ve şimdiye dek bu konuda ona hiçbir yasak kısıtlama koymadık. araştırma ödevlerini yapıp kalan vaktinde de o sırada rastladığı başka bir konuyu kendi özgür iradesiyle okuyup araştırdığını görünce ben çok mutlu oluyorum.Kopyalama, hazırcılık çocuğun ruhunda varsa özel dikkat gerekli. Anne babaların (çocuklara farkettirmeden) takip etmeleri, çocuklarıyla ilgili olmaları şart, öğretmenler okulda sınırlı saatte o kadar çocuğa ne kadar eğilebilirler ki, sonuçta genel bir kısıtlamaya gideceklerdir. Bizim zamanımızda da seviyemize göre asla yapamayacağımız dönem ödevleri verilirdi, öğrenci olup ta yapanı yapabileni görmedim, hep bir büyüğe ya da başka tanıdık bir öğretmene yaptırılırdı. Amaç neydi hala anlamış değilim. Baştan yenik başlardık olaya. Bize ne öğrettin ki bunları bizden istiyorsun diye bağırasım gelirdi. Şimdi hiç değilse seviyelerine göre ödevler veriliyor. Dün akşam oğlumun sbs sonucu girmek istediği okulları inceliyordum, ne kadar çok alana göre lise açılmış ve bu bence güzel bir olay. Herkesin yeteneğine ilgi alanına göre girebileceği okullar var. Benim zamanında olsa güzel sanatlar lisesinde okumak isterdim.Sonuçta iyi kullanılabildiği sürece eskiye göre şimdi imkan çok. Çocuklarımızın duyarlı, düzgün, verimli, vatana, millete faydalı insanlar olması önce aile terbiyesi, disiplini ve denetiminden geçiyor bence. Evde izledğimiz programlar, okuduğumuz kitaplar, gazeteler, ya da hiç okumamamız, zevklerimiz, ilgi alanlarımız, tartıştığımız veya tartışmayıp önemsemediğimiz ama tartışılması gereken güncel konular çocuk eğitiminin içine dahil.

  16. tabiki internet çok güzel bişey…ben sadece bir örnek verdim….ben üniverstede okuyorum ve herkes aynı şeyi yapıyor(kopyala yapıştır).durum böyle olunca hocanın haklı olduğunu düşünüyorum ben…ve üniversitede okuyan gençlik bu haldeyse gerisini siz düşünün…

  17. Arkadaşlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Gönüllü olarak yapmaya karar verdiğimiz bir çalışma var. Çalışmamız çocuklar ve çocuk hikayeleri üzerine. İlk aşamada ise üst sınır 14 yaş (alt sınır yok) olan çocuklarımıza kim olmak ve kiminle tanışmak isterdin sorusu yöneltiyoruz.Çevrenizdeki çocuklara bu iki soruyu yöneltip yaşı ve cinsiyeti (isterseniz adını da yazabilirsiniz) ile birlikte verdiği cevabı benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

  18. Süre yok yani bu aralar bilgileri topluyoruz. Ne kadar çabuk olursa o kadar iyi olur. Özellikle yaş grubu ve cinsiyete göre o kadar ilginç cevaplar alınıyor ki.Desteğin için çok teşekkür ederim Sesiber. Bilgileri tabloya giriyoruz. İsterseniz sonunda toplanan bilgileri sizlerle de paylaşırım.

  19. Çok teşekkürler kemankutusu.İsterseniz elektronik posta adresimi vereyim yada buradaki postaya da atabilirsiniz.

  20. sevgili m1 kızım 14 yaşında o ve arkadaşları bu sorulara cevap vericekler ben ona bu görevi verdim sonuçları yazarım…

  21. embir sonuclari bizimle de paylasabilirmisin? Bende bu konular ile ilgileniyorum banada tecrube olur.. Cok merak ediyorum verilen cevaplari:)

  22. Tabi paylaşırım. Şu an aldığımız cevapları tabloya giriyoruz. İnanılmaz şeyler söylüyorlar. Parça parça olmasın araştırmanın sonunda paylaşım yaparım.

  23. ben de sonuçları isterim..bu arada fikir vermek isteyen arkadaşlara şöyle bir rica duyurusu yapayım.. “kadın dergisi adı” arıyorum..postaneden isim önerilerinizi atabilirsiniz, ööle çok düşünmeli isimler olmasza iyi olur ..aklınıza geleni yazmak serbest :)

  24. editörlük işlerini genişlettim bu ara :) yakında genel yayın yönetmeni sonra da junior Rupert Murdoch olucam …sonra da gökyüzüne baskı yapan gaste tv çıkarcam (vallaha da kopirayt billaha da kopirayt)..kafanı kaldır oku gasteni, çimene yayıl seyret filmini yani…

  25. Ben benim çantayı dün yaptım bitirdim hala foto çekicem he iyi mi :Düst süslemeleri kaldı bir tek süslensin arzı endam edicek fotograf makinesine…m1 cim sorduğun soruya istinaden evdeki çocuk’a soruyu yönelttim…Yaş: 13Cinsiyet: ErkekTanışmak istediği kişi: Metin Üstün, ama Oğuz Aral ölmeseymiş Oğuz Aral ile tanışmak istermiş.

  26. embircim benim postaneye de mailini atarsan ben de yardımcı olmaya çalışırım..En yakın alt komşumun oğlu var ve onun arkadaşları…

  27. Bizim evdeki çocuk yarın arkadaşlarına soracakmış, rapor getirecek, ama kahkalarla güldürdü beni, şu anda okuyor ve “ne o evdeki çocuk, evdeki köpek der gibi, gariban hissettim kendimi” diyor. :))Yaş 13Cinsiyet erkekKendi olmak istermişKanuni Sultan Süleyman’ la tanışmak istermiş.

  28. Etrafta çocuk yok katılamıyorum ama sonuçtan bende haberdar olayım lütfen ve artık suya sabuna da değelim burada bunları da böyle paylaşalım. iş işten iyice geçmeden uçuruma gittiği açıkça görülen bu trenin önüne taş kolım,taşımız kum tanesi kadar bile olsa birikince sahra olurhepinizi çooook seviyorum akıllı genç dostlarım benim

  29. elbette paylaşırım arkadaşlar, şuana kadar aldığımız cevaplar yaş grubuna göre bazen güldürücü, bazen düşündürücüBu bilgileri niçin araştırdığımızla ilgili küçük bir ip ucu vermek istiyorum. Kendisi anne karnına yeni düşmüş bir proje, gönüllülük esası ve çocuklar üzerine binamızı yapacağız. Nalan ablanın da dediği gibi kum tanesiyiz aslında ama bu kum tanelerinden kocaman bir kaya olmak istiyoruz. İlerleyen zamanda bebeğimizin anne karnında gelişmeye başlamasıyla sizlerden tekrar katkı rica edeceğim.Yapmak istediğimiz şey çocuklarla birlikte hayal dünyalarını genişletecek (dayatma, yönlendirme olmaksızın) öyküler hazırlamak ve resimlemek. Bu sebeple öncelikle çocukların ilgi alanlarını görmek istedik. İşte böyle

  30. Servisteki çocuklardan cevaplar rapor halinde geldi, hem de oğlum kendi tabiriyle “konuşulanlar hastayla doktor arasında kalır şeklinde” :)) birbirlerinden etkilenmesinler diye gizli gizli sorup, sessiz almış cevapları. Yarın sınıftakiler de gelsin (onlara kağıda yazıp getirin demiş) toplu halde mail atarım.

  31. Sesibercim oğlun organizatör mü olacak acaba?Çok güldüm çoook. Canım ya bizim proje için uğraşıyor.Lütfen benim için oğluşunu öp. Çok teşekkürler

  32. üst sınır 14 yaş (alt sınır yok) olan çocuklarımıza kim olmak ve kiminle tanışmak isterdin sorusu

    Cevapları alan arkadaşlar mail atabilirler mi?

  33. bugün bunun gibi klasörden çanta yaptılar Derya Baykalda…çok kolaymış yapılışı…içine ve kenar boşluklara mutfaklarda kullandığımız sarı temizlik bezlerinden dikip yapıştırdılar…