Klavyeden Ne mi Yapılır?

-

Klavyeden Ne mi Yapılır? Uzun Zamandır Arabamın klima butonları sıkıntılıydı. demir kollar üzerindeki plastik zamanla kırılmış olsa gerek. Buda hem çirkin bir görüntü yaratıyor,hemde işlevselliğini ortaya koyamıyordu. Şirkette vaktimin boş kaldığı bi ara gözüm yerde duran bozuk bi kaç tuşu eksik olan klavyeye ilişti.

Bozuk ve tuşlarını söktüğüm klavye
Bozuk ve tuşlarını söktüğüm klavye

Windows amblemi olan tuşları ben söktümevet windows amblemi olan tuşları ben söktüm klavyeden pişmanda değilim. Tuşları söktüğümde arkalarında hafif çıkıntılar vardı, tuşlarla beraber arabaya gittim ve önce çakmakla arka tarafındaki plasitiği erittim. takacağım yere bastırınca yumuşayan plastik oranın şeklini aldı. daha sonra ordan çıkarıp açılan yuvaların içine biraz sigara külü ve japon yapıştırıcısı damlattım. yerlerine taktığımda ise fabrika çıkışlı gibi oldu adeta….İşte böyle görünüyorSonuç: Bir IT mühendisinin arabasında, klima butunları yerine windows amblemi gören arkadaşlarım bu duruma çok güldü ve çok beğendiler.

14 yorum gelmiş

  1. dilsu

    hani sonucu göremedik çok merak ettim doğrusu nasıl göründüğünü eklersen sevinirim bu arada aklına sağlık:)

  2. gunesedogru

    olsun olsun bu senin ilk eserin :))) tebrik ederim hiç görülmemiş orjinalitesi olan birşey yaratmışsın genelde banyo lifi ya da patik olurda burada :)))))

  3. maniacgeneral

    :)) gunesedogru çok teşekkür ediyorum. ilk olduğu bi gerçek, ama son olmayacağı konusunda sizi temin edebilirim. şimdiye kadar yaptıklarımı paylaşmamanın hezimeti içerisindeyim.. :)))

  4. AyseBerin

    Orjinal olmuş tebrik ederim farklı şeyler her zaman merak uyandırır. Güneşedogru elbiseler, eldivenlerde var onlarıda unutmayalım :)

  5. sesiber

    Çok güzel bir geridönüşüm olmuş. Sigara külünün işlevini anlamadım.Güneşedoğru daha çok şey unutmuşsun :)) Hiç dayak yemeye niyetim yok, o nedenle en ufak ipucu vermeyeceğim :))

  6. maniacgeneral

    sesiber japon yapıştırıcısı bildiğiniz gibi akışkandır, külle bir araya geldiğinde tepkimeye giriyor ve kaya sertliğinde dolgu malzemesi ve yapıştırıcı elde etmiş oluyorsunuz :))

  7. gunesedogru

    bi saniye maniacgeneral ; şok oldum bu son bilgiyle biraz ara ver… :))ay sesii; merankta kaldım bak şimdi, yazaydın keşke :))

Bir Cevap Yazın

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Diy – Kalemlik yapımı derlemesi

| | 0 Yorum

Yoğurt kovasından sepet yapımı

| | 0 Yorum

Mama kutusundan vazo yapımı

| | 4 Yorum

2014’ün ajandasından 2015’in çantası

| | 0 Yorum

Meyve suyu kutusundan masa saati yapımı

| | 0 Yorum

Bant rulosundan takı kutusu yapımı

| | 2 Yorum

Kadehten dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Metal kutusundan dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

CD kutularından duvar panosu yapımı

| | 0 Yorum

Mandallardan sepet yapımı

| | 0 Yorum