Cumartesi, Aralık 3, 2016
Klima ünitesinden sanat eserine

28 YORUMLAR

  1. Aslında eşimin aklına geldi :) Kuşlar bir arkadaşımızın ev hediyesi idi ve balkonda değerlendirmek istedik ve herşey onu klima ünitesini saklamak için kullanma fikrinden çıktı. Sonra boyama ve resimler takip etti ve işte sonuç :) Balkonumuz semtin en meşhur balkonu oldu.

  2. Şahane fikir, şahane uygulama… Tebrik ederim. Klimanın çirkin görüntüsü yok olmuş. Bir de çanak antenler var aah ah…

  3. süper yaratıcı bir çalışma 10 üstünden 10…elinize sağlık…ben önce görünce hemen yabancı bir siteden falan sandım malum genelde onların sitelerindekiler kaliteli oluyorr..şaşırdım ve bravo…

  4. BAYILDIM, ELLERİNİZE EMEKLERİNİZE SAĞLIK ŞAHANE OLMUŞ:)Benim gariban balkonumun en nefret ettiğim malzemesi şu klimalar hem de üst üste 2 tane:=( şimdi baktıkça daha da sevimsiz gözükecekler gözüme, bu yapılır mı bana :((

  5. Hadi herkes klima ünitelerini boyasın mı :) Düşünsenize neler çıkar? Çiçek bahçesi yapan olur, gökyüzü yapan, balıklarla süsleyip denize çeviren… Süper olmaz mı?

  6. Sevgili Cebimdeki renkler, sen benim şu hobilerimle ev ahalisine rağmen nasıl çebelleştiğimi hiç okumadın galiba:))Ev temizlik işlerinden anlarım, her yaş çocuklarla da aram iyidir onlara da bakarım, ehh biraz yemekte yaparım, hobi desen elimden geldiğince boyamada dikmede falan yardımcı eleman olurum, kaprisli de değilim bir odalık yerim var buyur başımın üzerine dersen denemeye cesaret ederim:))Ama çok sevdim klimanın halini, böyle olmasa da kovulmayacağım şekilde bir şey yapacağım yoksa bir tarraftan seninkini düşleyip bir taraftan da benimkinin karşısında oturamayacağım:))sevgiler

  7. :))) Alemsin Fiamma, başımın üstünde yerin var tabi ne demek. Ama bu yüzden seni kovmazlar yahu. O kadar da şaşkın değillerdir :)Ben daha çok yeniyim ya buralarda herkesi yavaş yavaş öğreniyorum. 10 gün olmadı daha…Keşke aynı şehirde olsaydık da sana yardım etseydim boyama için :)) Hoş o da ihtiyacın olduğundan değil, cesaret vereyim diye tek :) Yoksa benimkinden güzel manzaralar çıkabilir senden.

  8. Yerimizi garantiledik ya kovulmayacak şekilde yapacağız artık bir şeyler ama sırayla :))) Her gördüğünü, her aklına eseni evde uygulamaya kalkan benden fazlasıyla muzdarip olmakta onlarda haklılar:))