Kokoş abajur süsleme

-

abajur yenileme
Selamlar, bu hafta sonu elimdeki yarım işleri de tamamladım. Uzun süredir kullandığım köşe lambamın şapkasını değiştirmek istiyordum. Satın almak yerine kendim deneyeyim dedim. Geçen yıl simli krepon kağıtları almıştım, çiçek yaparım diye. Onun beyazından yaklaşık 6 cm çapında yuvarlaklar kesip dörde katladım. Sivri kenarından da silikon ile yapıştırdım.

simli-krepon-kagidi-ile-abajur-yenileme

abajur yenileme

abajur yenileme

abajur yenileme
Ve kokoş abajur lambamı ben pek sevdim :) Eski abajur yenileme çalışması yapmak için nasıl fikir sizce?

Sevgiler…

23 yorum gelmiş

  1. hobimiterapimi

    yoo hiç de kokoş olmamış…eviniz minimalist tarz da dahi döşenmiş olsa biraz hareket katacaktır ve beyaz da asil bir renktir….ama lila :(( gibi renk yapsaydınız işte ozaman tam kokoş olurdu… sevgiler…

  2. ssserpil

    ben hala ınanılmaz seevımlı ve kokoş buluyorum..bugun kac ke acıp tekrar tekrar baktım ve her bakısımda daha cok sevdım harıkulade olmusss…ne yazsam az valla ..cok kıskandımmm:(((

  3. YAPTIM OLDU

    @hobimiterapimi,beyaz her zaman her dekorasyon tarzına ve rengine uyar. Ben de en sevdiğim renk olduğu için kullandım.Beğendiyseniz sevindim.Teşekkürler.

  4. ssserpil

    tesekkur ederım ızın verdıgın ıcın…bundan guzeli olamaz ki ben her 10marıfete gırdıgımde bı acıp sevıyorum öyle cıkıyorum.:))) eskı bır abajurum var  deneyecem neye benzıcek bakalım…

  5. ssserpil

    ayyyy baktım sıteye gırınce göremedım bu harıka kokoş:))abajur u..yenı işler gelınce asagılara ınmiş:((hemen kendı sayfamdan bulup yorum yazayımki üstlere cıksın da hergun bakayım dedim:))))ve bütün gün abajur sapkası aradım bulamadım:(((ama kararlıyım yapacam:)))

  6. YAPTIM OLDU

    @ssserpil, harikasınız,teşekkürler. Umarım en kısa zamanda istediğiniz gibi bir şapka bulup çok daha güzelini yaparsınız.Sevgiler.

  7. deliisibunlar

    Ellerinize sağlık, BENCE DE yarı kokoş ama birazda asil bir duruşu var renginden ötürü :) bir de ben, bu teknikle sizden biraz daha kolay bir yollayapmışım :) çünkü siz kesmeye uğraşmışsınız ben muffin kalıbı kullandım.Görünüşü tam olarak böyle durmasada teknik aynıydı.Bir daha çalışmayı düşünürseniz muffin kalıplarını tavsiye ederim.Tekrar ellerinize sağlık

Bir Cevap Yazın