Kokoş Anahtarlık.. Sizce hangisi?

-

Arkadaşımın doğum günü için yaptım bu anahtarlıkları… Hangisini vereceğime karar veremedim.

Bu arkadaşımı düşünerek yaptığım.. Sanki bir eksiği var gibi geliyor bana...
Bu arkadaşımı düşünerek yaptığım.. Sanki bir eksiği var gibi geliyor bana…

Aslında mavi nazar boncukluyu onun için yaptım ama hepsi bitince kararsız kaldım.. Modeller 10marifetten bulduğum modellerin derlemesi :)

Pembeli...
Pembeli…

Bu da benim olsun :)
Bu da benim olsun :)

İlk kez anahtarlık yaptım, metal aparatları ve anahtarlık kısmını aldım, diğer boncuklar benim stoktan… E tabi boncukları yayınca ortalık dağıldı ama ben beğendim sonuçları.. Umarım sizler de beğenirsiniz…

31 yorum gelmiş

  1. cadikazani

    ay çok guzeller ya ben en çok pembeliyi ve kirmiziyi begendim kirmizi senin pembede arkadasinin olsun bence:)Birincisindeki eksikte canim tek zincirde sallaniyor olmalari bence:) bir kac tanede daha ince filan zincirin varsa eklesen yanina guzel olur bence bak;) çok ozendim çok guzel olmuslar vallahi turkiye’ye gelince hemen boncukçudan gidip almam lazim bu tarz boncuklardan hemen hemen hemen:)hele o kalplen anatarliga bayildim inanki bende acaip bi zaaf var geçeden oyle bi ayakkabi gordum kalp ve anatarligi var diye alicaktim sirf :D

  2. sakagun

    Bence pembeli anahtarlık olmaya daha uygun.1’incisi iki nazar boncuğu içerdiğinden anahtarlık için biraz ağır olabilir.3’üncüdeki kırmızı kurdeleyi çıkarırsan daha güzel olur diye düşünüyorum.

  3. kucukgunes

    bencede pembe arkadaşının, kırmızı senin olsun çünkü kırmızı çok güzel görünüyor. kıskandım bende yapıcam 1 tane:)

  4. pelos

    Bence pembeli ama ben bunu anahtarlık olarak kullanmaya kıyamam boynuma takabilirim :)) bu arada o pembe çiçekler nasıl yapılıor. onlar çok hoşum gitti.

  5. dilevser

    Hepinize teşekkür ederim şekerlerim… En başta beğenmeniz beni çok sevindirdi..Pembe olanı arkadaşım çok beğendi, bi de bu var dedim ama görmek istemedi :) Birde pembe bir şifon keseciğe koydum onun beğenmeside de çok sevindim tabi.. Güle güle kullansın..

  6. dilevser

    Şimdi sıradan devam ediyorum :) Noblesse teşekkür ederim canım, beğenmeniz önemli :)cadıkazanı ve kucukgunes, bende tam sizler gibi düşündüm kırmızıyı kendime ayırdım:) mavi boncukluya evet bir kaç bişey eklemek lazım. yada sakagun un dediği gibi iki nazar boncuğu fazladır belki denemek lazım.. Boncuk hanım, hani bencede çok kokoş değiller ama hani süslüler ya ondan :)

  7. dilevser

    Ayrıca pelos o çiçekler bende hazır vardı ama yapılışları kolay, geçen gün buldum bir yerde, elime geçince yazarım resimli falan bir anlatım vardı. Teşekkürler canım..sesicim aslında pembeye bir de püskül takacak yer bulamadım :) püskülü de başka bir sefere kullancam artık..asyayarencim.. Kırmızı benim oldu bile:)

  8. embir

    tüh ya geç kalmışım bende kırmızıyı arkadaşına pembeyi de bana hediye et diyecektim :)) Hay allah ya :))

  9. dilevser

    e canım embir sana da yapalım madem beğendin :) hem morlar da koyarız :)neduk abla ve 1gece bende en çok kırızıyı beğendim ondan o bana kaldı:)

  10. valla üçüde çok şık ellerine sağlık.pempeli benimde çok hoşuma gitti.çiçekler çok cici durmuş.ilk baştaki anahtarlığın bencede birkeç tane sallandırma zinciri eksik:))süper

  11. beril35

    Bencede hepsi çok güzel :)) ama pembeli daha güzel :)) Ama gerçektende anahtarlık olarak kıyamaz insan boynada takılabilir:))

  12. dilevser

    pınar ve btugan teşekkürler beğenmenize sevindim :) mavideki eksiklikleri tamamlıycam bencede bir kaç zincir daha lazım..beril teşekkürler… E kolye versiyonunu da yaparız madem boyuna takılabilir :)

  13. embir

    Dilevsercim dün takılarımı çıkarttım yapayım diye ama zamanım olmadı, bir ara yapıca. Haklısın aralarda morlarda olmalı değil mi? :)))

  14. kriizantem

    Çok şekerler. Ellerine sağlık. Bende kırmızıyı tuttum. Hangisini tutarsan, dilevser ondan yapıp hediye edecekmiş:) dimi dilevser…

  15. dilevser

    ay ben bu yorumları görmemişim özür diliyorum.. kriizantem tabi ki yaparım hepinize hemde hangi renk isterseniz :)nrhnmrl, kırmızı stokta kaldı zaten, benim oldu :)baharcım neden küstün ki? :(

  16. dilevser

    Kıyamam üzülme baharcım, pardon.. hadi gül bakiim :) teşekkür ederim beğenmişsin zaman ayırıp yorum yazmışsın, beğendiğin ve yorumun için teşekkür ederim canım..

  17. dilevser

    teşekkür ederim ebrugzo.. beğenmenize sevindim..gönüldenele, ben kırmızıyı kendime sakladım da hala kullanmadım, çantam o kadar kalabalık ki bulamam çantada ben onu:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçe anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Herkese merhaba Ayakkabı kalıbını çiziyoruz, kalıbını çıkarıyoruz ve iki taraflı olarak çizip kesiyoruz. Üzerine kar tanesi çizimi yapıp dikiyoruz. İki parçayı da birleştirip dikiyoruz. Bileği için dikdörtgen bir parça ölçüp...