17 yorum gelmiş

  1. evet sevgili noblesseciğim cuval bezinden lakin bu döşemelik çuvalbezi, altında bir başka kumaş (tela gibi) yapıştırmışlar ki çok zor sökülüyor. ben bu yüzden farklı bir kumaşla astar bile yapmadım yokumdiyorum paylaştığı şekilde… Fakat dikiş makinası ile dikemedim elde parmaklarım paralandı,iğne işlemiyor, ütülemesi de çok zor o yapışkanlı kumaş yüzünden ama oldu işte:))

  2. Sevgili Bynfavorim,celebim,farfinciğim ve 42nezissciğim teşekkürler beğenilerinize…sevgili nazesenciğim, yağmursuz havada kullanılabilirde üstü açık ve kumaş olduğu için su emeceğinden pek kullanışlı olmaz bu kış kıyamette:)) beklerim napim şunun şurasında ne kaldı bahara:)))

  3. teşekkür ederim sevgili aslımaviciğim, deneyeyim bakayım yağmursuz bir havada bari ben hep baharı hayal ettim yaparken:)))

  5. sevgili mavisofracığım, genelde birebir yapmak yerine sentezleyip kendi yorumladığımı yapmayı tercih ediyorum ama bu çantayı fazla oynayarak değiştiremeyecek kadar sevdim lakin evde gerekli malzeme olsaydı asma yaprağı ve üzüm salkımı yapacaktım gül yerine…insallah o bir başka projeye:) Benimkinin farkı sapları ve sapına dolanan yaprakları oldu bu kere…sevgili aymeciğim teşekkürler…sevgili gonuldeneleciğim teşekkürler canım. yoksun ortalarda ne zamanlar, yaz rehaveti mi? :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Eyfel Kulesi aplikeli keçe çanta yapımı

| | 0 Yorum

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum