Kokoş Mouse

-

Mouselarınızı taşlarla süsleyip onları kokoş hale getirmeyi düşündünüz mü? Kullanışlı olur mu bilemem ama tam benlik olmuşlar :)) burada

embir

17 yorum gelmiş

  1. boncuk hanim

    vaaaavvv.Bu mouse sonradan süslenmemiş.Zaten öyle üretilmiş.Bi firmanın reklamı falan olsa gerek. Bizim gibi kokoş hanımları tavlamak için birebir:))

  2. uzay1

    parmaklar direkt olarak o kücük parlak taslarla temas etmese ii olur zamanla kopar filan.. kullanırkende alısmışız düz olusuna mouselerin. o yuzden bu tarz seylerde önce tasları döşesinler sonra saydam bir tabaaka ile sanki camın altında gibi yapsalar ii olur ..

  3. çok güzel ama hiç benim gibi sakar bir insana göre değil malesef,çok özenirim böyle kokoş eşyalara ama kullanmaya geldimi muhakkak mahvederim….

  4. sesiber

    Bülent ablamızın mausu ilan ediyorum bunu, yakışır… uzaya katılıyorum, ele batar o taşlar, hele pırlantaysa aman aman bi de el yakar.

  5. Seybe

    Bu taslardan gecen sene claire’s den almistim paket icerisinde 100 adet kadar vardi ve fiyatida oldukca ucuktu. Paketinin uzerindede cep telefonu ipod gibi seyleri suslemek icin oneriler vardi ama ben aldigim seyleri amaci icin asla kullanmadigim icin yaptigim bir ahsap boyamayi susledim. Taslarin arkalarindaki yapistiricilar cok kuvvetli uzerinden 24 saat gectikten sonra artik mumkun degil sokulmuyor. Ayrica batacagini sanmiyorum cunku yuzeyleri oldukca puruzsuz hatta masaj yapar;) artan taslari mause icin mi kullansam acaba?

  6. sinosh

    Bende eminönünden bu swarowski taşlardan almıştım telefonumun kenarları soyuluyordu bunlarla süsledm.Ama orda fiyatı o kadar uçuk deildi 200taneydi we yapıştırıcısıyla beraber 10ytlye almştım.Ama mouse in böyle kullanımı ne kadar rahat olur bilemem :))

  7. boncuk hanim

    Bence çok hoş bi kullanımı vardır.Zaten mouse u da ööle bastıra bastıra kullanacak değiliz ya . Hafif hafif onları parmak uçlarında hissetmek çok güzel olur bence. Çok paronayak gördüm kendimi bu arada..

  8. saatoniki

    Paketinin uzerindede cep telefonu ipod gibi seyleri suslemek icin oneriler vardi ama ben aldigim seyleri amaci icin asla kullanmadigim icin yaptigim bir ahsap boyamayi susledim.

    hani nerde sayın seybe hani nerde nerde hani?

  9. Seybe

    yazarken saat12 nin boyle bir cikis yapacagi aklimdan gecmisti:)) tamam gonderecem yaptiklarimi insaAllah ama su Ramazani bir bitirelim hayirlisi ile misafirim var bayramdan sonra onlari gondereyim sonra evimi tasiyacam tasinip yerleseyim gonderecem gosterecem sana insaAllah :))

  10. embir

    boncuk hanim diyor ki;Bence çok hoş bi kullanımı vardır.Zaten mouse u da ööle bastıra bastıra kullanacak değiliz ya . Hafif hafif onları parmak uçlarında hissetmek çok güzel olur bence.

    Evet boncuk hanım ya hafif hafif. Ha ben stresliyim hafif hafif yapamam diyenler varsa bilemeyiz tabi :))

  11. sesiber

    ben de ceptelimi süslemiştim o taşlarla, sonra gören herkes bana da bana da dedi. üfff dedim, herkeste olursa istemem öle. küsen darılan oldu. kıskanç kadınlar :))

Bir Cevap Yazın