31 yorum gelmiş

  1. munures

    Bu arada bu yastıkları yabancı bir siteden görüp beğenerek yapmıştım fakat nereye ait olduğunu kaybetmiştim. Bir arkadaşımın yardımıyla belirtmek isteri ” SECDUS” adında br markaya ait bu modeller. Buradan görerek yaptım belirtmek isterim.

  2. Münüre Hn, size sadece pes diyebiliyorum. bu yastıklar 1:1 SECDUS markasının kopyalarıdır !!! SECDUS markasının sıkı bir takibcisi olarak ( bu arada SECDUS markasından evimde bu yastıklardan var ), böyle bir kopyalamayı hiç hoş göremedim. önemli olan buraya kendi fikirlerini koymak değilmi ?? AYIP, AYIP….

  3. munures

  4. Münüre Hn, ben bu yazıyı hazırladığımda sizin yorumunuz henüz gözükmemişti. SECDUS markasının sahibi benim çok yakın arkadaşımdır, ve marka olarak tescillidir. bu nedenle kaldırmanız asılnda daha doğru olur, ama tabii ki siz bilirsiniz… ben sizi sadece bu konuda uyarmak istedim… iyi akşamlar

  5. munures

  6. shane

    @denizguven1; emek çok önemli. sinsice taklit etmek ve özgün fikrim bu diye ortaya çıkmak çok ayıp bizce de. munures burada o şekilde davranmadığı için yazıyı kaldırmaya gerek yok. SECDUS markası altındaki çalışmalara baktım, gerçekten çok güzeller. arkadaşınızın ellerine, fikrine sağlık. burada onlardan yapılan alıntılar var ki, yazıya da not olarak bunu ekleyip, gereken linki de vereceğim. o zaman bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. uyarınız için teşekkürler.

  7. munures

  8. senayatilgan

    munures aslında böyle konulara karışmak istemem shane zaten söylemiş gereğini fakat benimde naçizane bir fikrim var.
    Çok uzatmışım farkettim :) Dikiş yaptığınız ellerinize sağlık, hepsi birbirinden güzeller… ( bu yastıklardan o kadar markada varki kimbilir o marka nereden esinlenmiş de almıştır… Bir yastığın üzerine fiyonk kondurmak da çok hayal gücü gerektirmiyordur herhalde :) Siziin becerinize yaotık bizde yorumları üzülmeyiniz :) ))

  9. munures

    şenaycım gerçekten şimdi daha da rahatladım. düşüncelerin için çok teşekkürler, ALLAH razı olsun. …. şuan üstüne çok şey düşündüm ama daha ne yazacağımı bilemedim. ben bu konularda hassasım. kolay kolay kimse bana herhangi bir konuda ayıplamada bulunmamıştır şu hayatta. tabii burda kimse kimseyi tanımıyor. o yüzden de ben de birşey diyemiyorum. neyse ki kaynak da eklendi. reklam da yapıldı. şimdi benim de onlara faydam dokunmuştur sanırım. tekrar sağol sağol sağol :)

  10. senayatilgan

  11. munures

    aynı düşünce aynııı :) ben bunu yaparım deyip asla para veremem niye vereyim yapıyorum, ALLAH yetenek vermiş çok şükür ;) teşekkür ederim desteğin için <3

  12. Munure Hanım,
    Fotoğraflarınızın üzerine sizin tasarımınız gibi algılanmasını sağlayarak isminizi yazmanız(ki diğer hiçbir fotoğrafınızın üstünde isminiz yazmıyor) ve özel siparişle yaptığım kokoş yastıklarım demeniz beni oldukça üzdü.
    Birşeyden esinlenmek ile aynısını yapmak arasındaki farkı burada anlatmama gerek yok sanırım.
    Bu modelleri sitenizden lütfen kaldırınız.

  13. munures

    sırf bana bu mesajı yazabilmek için bu hesabı açmışsınız belli oluyor. diğeri de gerçek hesap değil bu da belli. isim yazmamın sebebi, ben bunun alıntı olduğunu muhakkak belirtiyorum ama sonuçta bunları da ben kendi elimle yaptım bu yüzden de üzerine adımı yazdım, yazacağım tabii ki. kendim yapıp fotoğraf çektim. ama asla ALLAH biliyor ya bu benim tasarımım demem, ALLAH korkum vardır çok şükür. neden benimle uğraşma çabasındasınız bunu anlayamadım. gerekirse SHANE arkadaşım silsin sorun değil. sitenin linki de eklendi, allıntı olduğu, orjinal olmadığı da belli. herhangi birşeyin arkasına saklanmama gerek yok. tasarlamadığım, ama, görerek yaptığım ürünlerdir bunlar. daha ne kadar tekrarlayabilirim ?

  14. shane

    merhaba secdus, öncelikle tebrikler, nefis işleriniz var, çok beğendik. buradaki konuya gelince, munures konu hakkında bilgiyi vermiş. hem yorumlarda markanızın adı geçiyor hem de yazıların içinde bilgi ve link olarak markanız yer alıyor. burada alıntı olan her işin kaynağı mutlaka yer alır, sizinki de o şekilde yer alıyor. pek çok kişi de markanızı bu şekilde görmüş oluyor. burada hem bir hırsızlık söz konusu değil, her şey alenen ifade edilmiş hem de kaynak en açık haliyle paylaşılmış.

    fotoğrafların üstünde isim yer alması, bu işlere has bir durum değil. pek çok kullanıcımız kendi yazılarında kendi fotoğraflarını isimli olarak kullanıyor. sadece yastık işlerinde değil, tüm fotoğraflarında var isim baskısı, bir kez daha bakın isterseniz, burada.

    bilginize.

  15. yagmuryurek

    10marifet çok güzel bi yer ve bence çok değerli insanlar var burada… sevgili secdus biraz inceleseniz sitemizi bu konuda ne kadar da özen gösterildiğini ne kadar hassas olunduğunu anlardınız burada emeğe saygılı insanlar var ve bi şekilde bundan ekmek kazanan geçim yapanlarda var sizin gibi…. sizin yaptıklarınızın havası farklı münüre hanımınkiler farklı… hem altta sizin linkiniz var oysa buradan münüre hanımın sipariş almasını sağlayacak bi durum yok…yani size kazancı var bence teşekkür etmelisiiz 10 marifette sizin tasarımınızı paylaştığı için….Hem tasarım size ait olsa da münüre hanım da beğenmiş dikmiş el emeği ona ait olduğuna göre ismini yazmak da hakkı bence… biraz fevri gördüm sizi…. bence sakince tekrar düşünün derim….
    münüre hanım siz canınızı sıkmayın :) hala yastık üstadı sizsiniz bizim gözümüzde… onları dikmek de bi yetenek gerektirir :) ellerinize sağlık

  16. munures

Bir Cevap Yazın

munures

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum