Kokulu taş nasıl yapılır?

-

kokulu-tas-modelleri
Herkese selamlar. Bu sıralar yeni yeni hobi dallarını merak etmemle başladı kokulu taş hikayem. Uzun zamandır yapmak istiyordum ama nasıl yapılacagına dair hiçbir fikrim yoktu, nette biraz araştırdım, yapımı kolay gibi dursa da acaba eksik bilgi yazmışlar mıdır, püf noktası var mı diye düşünürken arkadaşımın bana kokulu taş malzemelerini hediye etmesiyle bir anda kendimi yaparken buldum :) Sonra blogger arkadaşım tugbacanyurt’un daha önce yaptığını hatırlayıp nasıl yaptığını ögrendim ve başladım yapmaya. Gerçekten de çok kolaymış, özel bir püf noktası da yokmuş :)

Kokulu taş yapılışı basitçe şöyle:

Kendimize bir ölçü kabı belirliyoruz (kalıbın gramajına göre hesaplayıp yapanlar da var ama göz kararını tercih ettim : )).

Bir ölçek kokulu taş malzemesi ve aynı ölçeği kullanmak şartıyla yarısı kadar ılık su ekleyip ahşap spatula yardımıyla karıştırıp kalıba döküyoruz.

Sonra biraz sallıyoruz ki hava kabarcığı oluşmasın.

15-20 dk’da kuruyor. İstersek koku ve renk verici maddeler ilave edebiliyoruz.

Vee kokulu taşımız hazır…

Daha fazla ayrıntı ve yaptıgım diğer örnekleri görmek isterseniz buradan buyrun.
Instagram: rujbutik

1 yorum gelmiş

  1. Çalışmalarınız çok güzel. Şunu merak ettim. Kızıma doğum günü için çerçevelerden yapıyorum. Ancak üzerlerine fırça ile renklendirme yapmak istiyorum. Boya olarak ne önerirsiniz. Toz sedefli boyalar harcın içinemi katılıyor. Şimdiden teşekkür ediyorum.

Bir Cevap Yazın

Kokulu taş çocuk odası panosu

| | 0 Yorum

Kokulu taşlardan Hello Kitty isimlik

| | 0 Yorum

Kokulu taş isimlik – doğum günü süsleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş pano – çocuk odası

| | 0 Yorum

Kokulu taş kız bebek panosu

| | 0 Yorum

Kokulu taştan isimlik modelleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş baykuşlu süsler

| | 0 Yorum

Kokulu taş mumluklar

| | 0 Yorum

Özel günler için kokulu taş tasarımları

| | 0 Yorum