Perşembe, Aralık 8, 2016
Kolay pantolon dikimi

11 YORUMLAR

  1. Çook güzel olmuş rengine ayrıca bayıldım … Şimdi bu manken değil de ne :) Daha nasıl ince olunur zarif olunur :) Güle güle giyinin…
    (Bu arada Postun başlığı yanlış oldu galiba Patolon şeklinde bir harf atlanmış :) )

  2. harika bir pantolon olduğu gibi üzerinizde de nefis durmuş. ayakkabılarla da müthiş uymuş.

    @senayatilgan, uyarı için teşekkürler, hemen düzelttim başlığı.

  3. senayatılgan; Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Bu kumaşı çok severek almıştım. Rengi bir tarafa dokusu da ayrı güzel. Tabii uygun modelle de birleşti sanırım :) Velhasıl çok severek dikip giyiyorum :)

  4. Kendindik; Mutlaka yapın. Gardrobunuzun as parçalarından olacaktır. Ayrıca dikişi de gayet basit. Şimdiden iyi günlerde giyin diyorum :)

  5. elinize sağlık çok güzel olmuş. aynı kalıbı kullanarak bende bu pantolonu diktim ancak 34 beden olmama rağmen biraz geniş dursun diye çıkardığım 36 beden kalıbı bana tam oldu. aslına bakarsanız kalça kısmını baldırlara kadar ekstra genişlettiğin için görüntü sizinkinden biraz daha havucumsu oldu ancak paçalara dokunmadım ve oldukça darmış hissi verdi bana. acaba ben mi bir hata yaptım yoksa sizde kalıpla sıkıntı yaşadınız mı?