Kolay pantolon dikimi

-

Kolay patolon dikimi
Dikişe yeni başlayanlar için yapımı kolay, şık ve rahat bir model. Devamı için tık tık.

11 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Çook güzel olmuş rengine ayrıca bayıldım … Şimdi bu manken değil de ne :) Daha nasıl ince olunur zarif olunur :) Güle güle giyinin…
    (Bu arada Postun başlığı yanlış oldu galiba Patolon şeklinde bir harf atlanmış :) )

  2. shane

    harika bir pantolon olduğu gibi üzerinizde de nefis durmuş. ayakkabılarla da müthiş uymuş.

    @senayatilgan, uyarı için teşekkürler, hemen düzelttim başlığı.

  3. rujbutik

    senayatılgan; Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Bu kumaşı çok severek almıştım. Rengi bir tarafa dokusu da ayrı güzel. Tabii uygun modelle de birleşti sanırım :) Velhasıl çok severek dikip giyiyorum :)

  4. rujbutik

    Kendindik; Mutlaka yapın. Gardrobunuzun as parçalarından olacaktır. Ayrıca dikişi de gayet basit. Şimdiden iyi günlerde giyin diyorum :)

  5. elinize sağlık çok güzel olmuş. aynı kalıbı kullanarak bende bu pantolonu diktim ancak 34 beden olmama rağmen biraz geniş dursun diye çıkardığım 36 beden kalıbı bana tam oldu. aslına bakarsanız kalça kısmını baldırlara kadar ekstra genişlettiğin için görüntü sizinkinden biraz daha havucumsu oldu ancak paçalara dokunmadım ve oldukça darmış hissi verdi bana. acaba ben mi bir hata yaptım yoksa sizde kalıpla sıkıntı yaşadınız mı?

Bir Cevap Yazın