Cumartesi, Aralık 3, 2016
kolay ve zevkli bir geridönüşüm olayı bunlar….

51
kaplanan kutular
kaplanan kutular

Evde bulununan bilumum kutuları dün ani bir kararla giydirmeye karar verdim.Mevcut yapışkanlı kağıtların içinden beğendiğim bir deseni seçip kestim,yapıştırdım..En sonunda sim kordonla ek yerlerinin kamuflajını yapıp tamamladım.Düğme,makara,kurdele,iğne,makinemin nakış diskleri ….aklınıza gelebilecek malzemeyi istifledim.İçini boşverin.Dışı pek bi estetik oldu ama dimi?Yapımınıda aşama aşama resimledim.Buradan buyrun ilginizi çektiyse;

51 YORUMLAR

  1. nasılmı buldum? süper buldum. benimde bir kenarda bekleyen kağıtlarım ve kutularım var ama senin kağıtların deseni çok güzel. çıkıp tekrar kağıt almam gerekecek benimkiler aynı havayı vermez bunları gördükten sonra.

  2. sevgili gönüldenele eline sağlık çok şık duruyorlar, blogunda da görüp beğenmiştim benim de bir kenarda kutularım var aynı şekilde değerlendirmeyi düşünüyorum..

  3. ben geldim:))Bu gün eve kapanmanın acısını çıkarıp tüm soğuğa rağmen bir çarşı yaptım…yakında yeni ciciler göreceksiniz..sevgili krizantem deride aldım.şimdi kaplanacak objelere geldi sıra…

  4. Gönülcüm insan bir telefon açar dimi, kaçırdık işte 5 çayını. Neyse bir daha bensiz içme sakın:) Deri almışsın yarın görürüz artık bloğunda, bendeki deriler hala tükenmedi, bir hevesle ne kadar çok aldıysam. Çok güzel yeni deriler gördüm, elimdekileri bir bitireyim, hemen yenilerini alıcam. Ben hala yatak odasının tülüyle uğraşıyorum ne zormuş balon perde dikmek, bu kadar zor olduğunu bilsem hayatta bulaşmazdım:) Dikiş bilene kolaydır da benim gibi kafadan sallama yapınca çok zor oluyor. Yorumum ne kadar uzun oldu,mektup yazdım sanki:) O halde mektup gibi bitireyim:)Mektubuma son verirken tüm köye selam eder, büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim.Hatça nineye, alaca inekle, sarıkıza iyi bakın:D

  5. Balon perde hı?Merakla bekiliyorum.Deriler yarına zor canım.Daha bunun tasarımıvar…uğraşması var…bu konuda malum acemilik var:))bir kaç güne inşallah.elimde acil bitmesi gereken kurdele işi var.o bitsinde hele:)))

  6. selmatozan diyor ki;oh oh ne güzel:) kahvemi sevi59’la içtim çaya sendeyim.. çiçeklerin de başımın üstünde yeri var; taç olarak:)

    Afiyet olsun Selmacım.Çiçeklerde o güzel saçlarına nasıl güzel yakışır:))

  7. Ya herkes çok güzel yorumlar yazmış gıcıklık yapmak istemem bende beğendim gereçekten ama arkadaki kare olan peynir kutusu sanki o pek olmamış gibi :$

  8. Sevgili krizantem..adını bilmiyormuşum:))Görünce tanıdım.şu extrafor dikilen model..Bende perde üzerine yapmıştım bir ara..fon olarak….sonramı?hevesim geçti kumaşlar başka bir işe transfer oldular:))

  9. Ya bende yaptım da aynısını tokalarımı koyuyorum gerçekten işlevsel :) Ama ne biliym diğerleri hep silindir şeklinde olunca o gözüme battı (takıntılıyım galiba:) )Bu arada söylemeden geçmeyeyim simli iple süslemek çok güzel bir fikir olmuş, çok da şık göstermiş. Elinize sağlık..

  10. Çok teşekkürler sevgili Semyıl..sıkı sıkı giyinip çıktım..Buradaki güzellikleri gördükçe 6 hafta yine iyi dayandım yani:))

  11. ne extraformu:(((((( o kadar kolaymıymış yaaa, tüh keşke dikmeden önce sorsaymışım sana ühüüüü ühüüüüü. Neyse bir daha dikersem aklımda olsun bari.Anladığım kadarıyla o aradaKİ dikişlerin yerine extrafor dikilip büzdürülüyor, YA BEN NİYE AKIL EDEMEDİM BUNU, BİR SÜRÜ UĞRAŞTIM…

  12. Hay Allah ya..İyi başa cıkmışsın vallahi koca perdeyle..Emeği ikiye katlamışsın.duble emekli perdem başılığıyla yayınla bence..

  13. :))) Gerçi koca olmadı, koskoca perdeyi büzdürünce küçücük birşey kaldı:D Demek ki bilmediğin işi sormadan yapmayacakmışsın

  14. Bende kırkyama bir örtü yapmıştım kendimce.üçgen parçaları kesip dikicem diye mahvoldum.Sonra kursta tekniğini öğrenince ay dedim ne kolaymış.O halimi hatırladım.Neyse artık kalabalık bir ailen var.mutlaka bir bilen bulunur burada,emin ol…

  15. Şimdi gönülcüm bir soru sana, Extraforu tüle dikince dışardan görüntüsü çirkin olmuyormu, işin püf noktalarını öğrenirsem bir de mutfağa dikmeyi düşünüyorum:)

  16. Şeffaf ekstraforlar var ya onlardan kullanabilirsin. Krizantem böyle birşey yapmadan önce perdecilere gidip çaktırmadan baksaydın ya, çok uğraşmışsın yazık.

  17. Şeffaf extraformu var, ya birşeyler diktiğime bakma sesi, pek anlamam aslında, kafama göre birrşeyle yapıyroum işte. Bende perdecilere değilde, netteki perde modellerine bakmıştım:) Öğütleriniz kulağıma küpe oldu arkadaşlar, danışmadan birşey yapmıycam bundan sonra.