Cumartesi, Aralık 10, 2016

kolilerden oyuncak mutfak

9

Çocuklar yaratıcı oyuncaklara bayılır. Hele ki yapımında kendileri de katkıda bulunurlarsa.Kolilerden çocuklarınızla birlikte harika şeyler yapabilirsiniz.Bizim de küçükken koliden yaptığımız kukla sahnemiz vardı. Ne kadar eğlenmiştik onu yaparken de oynarken de.Bu mutfağın linki işte burada

9 YORUMLAR

  1. keşke adım adım anlatsalarmış yapımını..belki sözel anlatmıştır ama I cant speak english fluently:( şu esperantoca yayılsa da bu dertlerden kurtulsak..ben çalışmaya başladım..atölyedekiebru da kaytarmış baya ..:) atölyeden üretim çıkmıyo bu ara..

  2. valla adımla da olacak iş değil saat12 çünkü benim anladığım o kartonlar özel olarak bu iş için tasarlanmış sadece katlamak kalmış arkadaşlara, karton üreticilerine dutyurulur, böyle bir şey yaparsanız biz alırız.

  3. Aynısı olması gerekmez ki arkadaşlar, büyükçe bir kutuyu hiç bozmadan üzerine ocak resmi boyayarak bile olur. Daha büyük bir kutudan ev de yapılır, şahane olur valla. Bir de fırfırlı perde falan takacaksın :)Benim üretimlerim durmadı saat12, bu aralar yastık dikiyorum ve bu işi ciddi ciddi yapmayı düşünüyorum. Bir tanesinin resmini yakında buraya koyacağım.

  4. insanın çocuk olup oynayası geliyor ben çok begendim abruatolyedenin dedigi gibi kocaman bi ev yapmışdım tv kolisinden çocuklar içinden çıkmıyordu taaki araştırmacı gazeteci yigenim gelip parcalayıncaya kadar:) bu mutfak fikride çok hoşuma gitti ogullarıma mutfagı sevdirebilirmiyim acaba kendi yemeklerini yapıp yeseler mesela:P

  5. valla sukutcum, mutfak ilgisi filan sonradan olacak bir şey değil bence. benim sefa 2-3 yaşında başladı mutfağa girmeye(örümcek adam gibi dolapların üzerinde, kimya deneyleri..), çıkartamıyorduk(fare gibi)mutfaktan. şimdi 10 yaşına yumurta pişirmeye başladı valla.. hem de çok temiz çalışıyor.

  6. Vallahi destekliyorum yemekten anlayan erkekler yetiştirme olayını hatta cam silen, çamaşır yıkayan kapı silen diye olayı abartıyorum. Aslında abartmıyorum doğal olan bu yahu ne ağır g… çıktı şu erkekler kadınlar ekmek kazanmayı öğrendiler kaç yüzyıl oluyor bu erkekler hali balık, salata ikilisinde kaldılar..

  7. Çocuklar şimdiden mutfağa alışmalı katılıyorum.Ayrıca tabi kendimiz kutulardan yapabiliriz, sadece açıklama yok linkte ye cevaptı bizimki.biz 2 yıl önce yaklaşık 6 ay kadar boş süt, meyve suyu kutularımızı biriktirerek kocaman bir ev yapmıştık, kızıma, sonra onu kap kağıtlarıyla kaplayıp, uzun süre oynadık. çok yer kapladığı için sıkılınca bozduk, çatısı kutulardan olmayınca straforla yapmıştık. bu fikri denemek isterseniz, kutuları yıkayıp bekletin, balkonda bekleme için geniş bir yer ayırın derim.

  8. sugar cım ben bunu kaçırmışım ama çok hoş bişi gerçekten en azından kızım o köşede oynar bende arkasından dağıttıklarını toplamak zorunda kalmazdım daha önce görmüş olsam yapardım ama artık oyuncakla bile oynamıyo