Koltuk Düğmesi Dönüşümüm:)

-

bu düğmeler pembe koltuğumuzun üzerine emaneten dikilmiş düğmelerdi.. yeni almış olmamıza rağmen, eşyalar konusunda şanssız oluduğumuz için sanırım, yaklaşık bir hafta kadar sonra patır patır döküldüler:))) eşim kızgın tavırlarla aldığımız yerle hararetli telefon görüşmeleri yaparken ben de topladım düğmelerin hepsini,sökülmeyenleri de ben söktüm:)) kumaşla kapladım,birbirine ekledim ve çıtçıtla birleştirip taktım bileğime:)) koltuğu mahçup tavırlarla götürüp yeni düğmeler taktılar:)) onların kopmasını bekliyorum şimdi nniiiiiihaahhaahaaaaaaaa :)))

28 yorum gelmiş

  1. mavisofra

    bencede farfin farin geçti cnm artık çalışıyo aparat:)))))))))))))))))aymemmmm seni yerim ben anlatımınıda yerimmm dügmeye bile kötü kötü bakar olduk artık neyden ne yapsak diye ben çok begendim aşkım eline saglık koltugun neresindeydi o dügmeler cnm

  2. ayme

    iivet geldim:)) koltuğumuz şu modelin pembesi

    tam olarak aynı olmasa da benziyor en azından :)))

  3. ayme

    yani düğmeler koltuğun her yerinde:) aslında düğmeleri koparan da benim.. süpürürken fazla hırpaladım,toz giriyor aralarına diye. çaktırmayın aaa dokunmadan koptu bunlar .. ne adiiymişşşş…diye eşimi gaza getirdim:)

  4. ayme

    haşladım ,kalayladım soktum evine:)) neler yaptığımı burda anlatırsam delil olarak kullanır:)) 10marifette benimm gizli takipçimdir kendisi. her yeni üyeye bile o olabilir gözüyle bakıyorum:)))))

  5. ayme

    sokma onun yerine kendini yaaw:))) şakası bile kötü.. içinizden hiçbiri olamaz o . internete girmeyi bile ben öğrettim ona. yazdığı ilk harften anlarım onun olduğunu:))) aman bırakın şu uyuzu:))

  6. aslimavi

    her sey bir yana ben bu dügmelere bayıldım nasıl bu kadar muntazam kapladın ya:)) ellerine saglık aymem zaram.

  7. 03bellinda

    aymeeeeeeee çok fenasın varya:))))))))))))) hem koltuğun hemde eltinin ha ellerine sağlık çok güzel yapmışsın:)))

Bir Cevap Yazın

Video: Boncuk lale yapımı

| | 0 Yorum

Taşlı bilezik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklardan bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Üçlü deri bileklik yapımı

| | 2 Yorum

Eski penyeden bileklik yapımı

| | 3 Yorum

Video: Lastiklerden kolay bileklik yapımı

| | 2 Yorum