Cuma, Aralık 9, 2016
koltuk iğneliğim

17 YORUMLAR

  1. herkese çok teşekkür ederim…

    sari melek diyor ki;muhteşem olmuş. nasıl yaptınız bunu ellerinize sağlık.

    en alt katı kumaş içine eşit boyda 5 kat mukavva kullandım. taban oluşturdum. sonra üzerine minderini yaptım . içine elyaf doldurdum. koltuk kenarlarını da mukavva desteğiyle elyaf kabartma yaptım. hepsini elde diktim ,silikonla yapıştırıcaktım . ya koparsa endişesi yüzünden sağlam sıkı dikişledim:))biraz el oyalıyor ama maksat zaten oyalanmak..Figen ablacım sen iste sana da yaparım bir tane nolcak.. :)

  2. evet benim:) bu koltuğun beyazını da yapıcam. ilk kez diktiğim için dikişleri çok saklayamadım. ama orjinal koltuk görünümünde olsun istedim.Çanakkale’de ELDER diye bir dernek var yarın kısmetse o derneğe üye oluyorum. bu dernek pazarda hanımeli segisi açıyor. ben de kurslarına katılıp sertifika alıcam inşaallah .hanımeli pazarında satışa sunucaz yaptıklarımızı. ben de değişik şeyler üretmeye çalışıyorum.

  3. canım nefis olmuş ellerine sağlık,minyatür koltuk yapmışsın resmen yaa,bu iğnelikle kalmamalı devamı gelmeli bu yeteneğin hadi:))

  4. devamını da getirmek istiyorum kısmetse..artık beynim sadece böyle işlere çalışıyor resmen. hatta hiç durmuyor. bi taraftan deli gibi arşivime yapılacaklar listesi eklemeye devam ediyorum bir taraftan da biraz olsun beynimi rahatlatmak için. böyle şeyler yapıyorum. bu arada koltuğu bir gece de yatım tam bir dizi izlemelik saatte.gerçi eşim de çok yardımcı oluyor onun da hakkını yiyemem:))

  5. canım benim süpersinnnnnnnnnnnnnbayıldım ben koltuğa….tv karşısında film izlerken yavaş yavaş uzanma pozuna geçip sonra kafanı kolçağına koyup sonra az gözlerimi dinlendireceğim modelinden bir koltuk buuuuu

  6. teşekkür ederim celebi74 ben de çok seviyorum bu tarz koltukları , insanı rahatlatacak bir yumşaklığı olur.. uyutur hatta:)))