19 yorum gelmiş

  1. quarkn

    güle güle kullanın. Çok güzel durmuş ama ahşap kısımlarına beyaz eskitme yaparsan çok çooookkkk güzel olur gibi geldi bana. Sadece bir fikir:))

  2. guccukturba

    teşekkür ederim yorumlarınız için. eski yüzün sabitlenmesinde kullanılan kabaraları (koltukçu raptiyesi) kerpetenle söktüm önce. Sonra bu çok cici koltuk örtüsünü aşağı yukarı koltuğun ölçülerinde kestim (aslında epey büyük kesmişim) sonra fazlalıkları içeri kıvıra kıvıra yeni aldığım kabaraları çakarak kumaşı koltuğa sabitledim :) umarım açıklayıcı olmuşumdur. atladığım bir yer varsa hatırlatın lütfen :)

  3. acemihobici

    çok değişmiş ama ahşap kısımları mesela beyaz olsa daha modern olurmuş gibime geldi ama bana öyle gelmiş de olabilir:)))

  4. guccukturba

    bunu ben de düşündüm ama çok üşendim :)) Kapalı alanda boya vs kullanımı çok da uygun değil.Kış, dışarı taşı, soğukta çalış. e orda bekleyip kuruması lazım falan… Yaza belki.

  5. guccukturba

    otrma yerinde ki süngerler yeni değişmişti ama çok dandikmiş yeni yaptırılan hemen çöktü :) Şimdi et kalınlığı 15 cm olan muhteşem bi gri sünger beğendim onu bulmaya çalışıyorum bulur bulmaz koltuk yine modifiye olacak :) hatta oturma yerlerini iki farklı kumaşla çift taraflı yapmayı düşünüyorum :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum