KOLYE ASKISI ya da ANAHTAR ASKISI

-

Kolye askısı ya da anahtar askısı olarak kullanılabilecek bir ayna süsledim. Çalışmada damask desenli bir peçete ve pembe renkler kullandım.Fotoğraflı yapım aşamaları için TIK TIK

14 yorum gelmiş

  1. aytacrafts

    bloğunda görmüştüm çok güzel,bayılıyorum senin bu çerçevelerine,aynı desenden kutularım var banyomda kenarıyla çiçekte mavi olsaydı birde kesin çalcaktım bunu ben.

  2. aheng

    Çok güzel olmuş,bloğunuzda da inceledim,anlatım da süper olmuş,yanlış görmediysem resimlerden birinde elinizdeki küçük bir matkap(inşallah doğru görmüşümdür)koçtaştan bulabilirmiyiz acaba?çok kullanışlı bir şeye benziyor.Unutmadan, geçmiş olsun,umarım iyileşmişsinizdir.

  3. Kapkaracamdankelebek

    çok teşekkürler arkadaşlar;bir mesajla hepinizin sorularına cevap vereyim.*Ayna olarak İkea-Malma ayna kullandım.*Evet yanlış görmemişsiniz o elimdeki bir el matkabı ve onu zaten koçtaş’tan almıştım. fiyatı 100TL. civarındaydı.”performans power-200 parça portatif alet seti” olarak ararsanız bulacaksınız eminim. birçok parçası var zımpara,delme,aşındırma,parlatma vs vs. birçok işe yarıyor gerçekten. ben devekuşu yumurtası işlemek için almıştım. fakat henüz kısmet olmadı öyle bir çalışma yapmak.* hala iyileşemedim grip bronşite çevirdi.önümüzdeki 4 günlük tatil boyunca dinlenip düzelmeyi istiyorum artık.çok uzun sürdü gerçekten.

  4. aheng

    Açıklama için çok teşekkür ederim KKCK,çok ta parçası varmış tam da bizlere göre bir alet,bununla neler yapılır nelerrr.Bu mevsimde gribal hastalıklar hep uzun sürüyor,dinlenmeden de geçmiyor,aman dikkat edin kendinize,çok çok geçmiş olsun.

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum