Çarşamba, Aralık 7, 2016
KOMBOLOKOLOKOTOK

22 YORUMLAR

  1. Ben nasıl görmemişim bunu bloğunda hayret valla.Harika bişey bu bayıldım çok tatlı. Yalnız ismini bir kerede okuyabilen varsa bir adım öne çıksın, elini öpücem:))

  3. pembe şekerim; halime’ciğim sensin sanırım.bende sizi çok özlediiim:( önümüzdeki haftalarda bir salı günü okula gelicem.o zaman hasret gideririz artık.sevgiler arkadaşlarına selamlar.öptüm:)ismin nereden geldiğini merak eden arkadaşlar bloğa bakabilirler fakat orada da çok açık hikayeyi anlatmadım.bari buraya da yazayım.efenim bir zamanlar çoook mutlu mesut yaşan zengin bir aile varmış.bu evin annesi ölmüş ve baba kız yalnız kalmışlar. evin babası daha fazla yalnızlığa dayanamayıp cadaloz, sinsi bir kadınla evlenmiş.(hep böyle olmaz mı zaten:)))neysebu kadının birde kızı varmış.bir gün kadın kendi kızına ve adamın kızına kahvaltı ettiriyormuş. kızları karşısına almış,masada terayağ bal vs herşey varmış.kadın ekmekten küçücük bir parça koparıp üzerine azıcık yağ, azıcık bal sürüp adamın kızına şu şekilde veriyormuş.incecik ve sevimli bir ses tonu ile;”bak fingilifilifitik ekmek aç ağzını yavrucuğum” diyormuş.sıra kendi kızına gelince ise,koca bir parça ekmek koparıp kalınca bir tereyağ ve bolca bal sürüyormuş.kendi kızına isesert bir ses tonuyla “AL sana da kombolokolokotok ekmek!!!” diyormuş:)))YA işte böyleee.ay yoruldum:)