22 yorum gelmiş

  1. bizimgibiler

    Ben nasıl görmemişim bunu bloğunda hayret valla.Harika bişey bu bayıldım çok tatlı. Yalnız ismini bir kerede okuyabilen varsa bir adım öne çıksın, elini öpücem:))

  2. tuffe

  3. Kapkaracamdankelebek

    pembe şekerim; halime’ciğim sensin sanırım.bende sizi çok özlediiim:( önümüzdeki haftalarda bir salı günü okula gelicem.o zaman hasret gideririz artık.sevgiler arkadaşlarına selamlar.öptüm:)ismin nereden geldiğini merak eden arkadaşlar bloğa bakabilirler fakat orada da çok açık hikayeyi anlatmadım.bari buraya da yazayım.efenim bir zamanlar çoook mutlu mesut yaşan zengin bir aile varmış.bu evin annesi ölmüş ve baba kız yalnız kalmışlar. evin babası daha fazla yalnızlığa dayanamayıp cadaloz, sinsi bir kadınla evlenmiş.(hep böyle olmaz mı zaten:)))neysebu kadının birde kızı varmış.bir gün kadın kendi kızına ve adamın kızına kahvaltı ettiriyormuş. kızları karşısına almış,masada terayağ bal vs herşey varmış.kadın ekmekten küçücük bir parça koparıp üzerine azıcık yağ, azıcık bal sürüp adamın kızına şu şekilde veriyormuş.incecik ve sevimli bir ses tonu ile;”bak fingilifilifitik ekmek aç ağzını yavrucuğum” diyormuş.sıra kendi kızına gelince ise,koca bir parça ekmek koparıp kalınca bir tereyağ ve bolca bal sürüyormuş.kendi kızına isesert bir ses tonuyla “AL sana da kombolokolokotok ekmek!!!” diyormuş:)))YA işte böyleee.ay yoruldum:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum