Cumartesi, Aralık 3, 2016
konserve kutusu değerlendirmece

konserve kutusu değerlendirmece

10
gece lambası
gece lambası

daha önce konserve kutularından yapılan mumluklar görmüştüm ama bunlara yeni rastladım.abajur ve gece lambaları yapmışlar.iyide etmişler.bilenler biliyordur ama bilmiyenler için kutu delmenin püf noktası: kutuyu su ile doldurup donduruyorsunuz buzlukta.daha sonra iri bir çivi ile vurarak deliyorsunuz.

gece lambası
gece lambası

10 YORUMLAR

  1. bu aralar bende bir anormallik var. tutulmamış, yorum yazılmamış yazılara bayılıyorum. bu da çok hoşuma gitti. dondurma olayıda ilginçmiş teşekkürler.

  2. Sen neye yorum yazsan, bende ona bayılıyorum, bakma yorum yapmadığıma buketim:) Işık yanınca çok hoş olmuş, o kıytırık konserve kutusu:))

  3. süper bir fikir, çok hoşuma gitti de ben onları oyucam diye kesmedik yerimi bırakmam herhalde. ama delikler açılabilir çivi ile, aynı güzelliği vermese de…

  4. bende bilmiyordum dondurma olayını süper oldu öğrenmem yalnız ben konserve kutusunun üzerindeki marka etiketlerini çıkaramıyorum onların üstümü boyanıyor ve ne boyasıyla acaba?

  5. aslında boyama olayını bende merak ediyorum.ben evde bi artık yağlıboya vardı onunla boyamıştım bi zamanlar.üzerinede peçete yapıştırdım.görüldüğügibi.delme olayınıda denedim.dondurduktan sonra gayet kolay delindiğini söyleyebilirim.ben tornavidanın üzerine taşla vurarak deldim.boyadıktan sonra delince boyalar dökülebiliyor.deldikten sonra boyamanızı öneririm.yağlıboya desenleri direk kapatıyor ama başka boya ile nasıl olur bilmiyorum.önden rkapatıcı mı gerekiyor.yapanlar varsa paylaşsınlar lütfen. benimde elimde biriktirilmiş ve değerlendirilmeyi bekleyen birçok konserve kutusu var.ilginize teşekkürler.