Köpekler için kemik şeklinde yastıklar

-

kemik yastıklar
İzmir’de yaşayan sevgili köpeklerimiz Kiwi, Gümüş veKaradut için kemik şeklinde köpek yastıkları hazırladım :)
Pinterest‘te görüp, beğendiğim bir fikirdi bu aslında. Ne zamandır aklımdaydı.

En sonunda kemik rengi bir kumaş alıp gazete kağıdından kemik şeklinde bir kalıp keserek işe koyuldum… Kalıbı kullanarak kumaş parçalarını kestim ve kenarlarına dikiş makinemde overlok dikişi uyguladım. Onlar bir kenarda beklerken ben de word programı yardımıyla hangi yazı fontunun yastıkların üzerinde güzel duracağını farklı karakterleri deneyerek buldum. İsimleri ekranı büyüterek yastığın üzerine yazacağım boyuta getirdim. Transfer kağıdını laptop ekranının üzerine koyarak kurşun kalem ile köpeklerimizin isimlerini kağıda geçirdim, sonra masanın üzerinde harflerin arkasını hafifçe karaladım ki üzerinden tekrar geçtiğimde kumaşa çıksın. Daha sonra hobi malzemeleri satan bir dükkandan aldığım iki uçlu siyah tişört kalemi ile köpeklerimizin isimlerinin içini doldurdum. Dokulu bir kumaş tercih ettiğim için kalemin fırça ucu ile bazı yerlerin üzerinden 2-3 kez geçmek gerekti. Üzerinde isim yazılı olan parçaların üstüne tülbent benzeri ince bir kumaş koyarak sıcak ütü ile fikse ettim ki kalıcı olsun. Sonra da yastıkların önü ve arkasını gizli fermuar da ekleyerek birleştirdim ve içini elyaf ile doldurdum.
Yorumlarınızı da paylaşırsanız çok sevinirim. :)
Blogum
Beril Öke Gülen

paperfaces

Bir Cevap Yazın