köpük baskısı

-

Patates baskısı,soğan baskısı,ip baskısı,fırça baskısı hatta burada bamya baskısı da görmüştüm. Ama köpük baskısı hiç görmemiştim. Küçük çocukların severek yapacakları eğlenceli bir çalışma olabilir bence.Nasıl yapıldığı resimlerle anlatılmış. Kısaca anlatmak gerekirse sıvı sabun,su karışımına boya katılıp pipet yardımıyla köpürtülmüş… Devamı bu sitede buyrun lütfen.

9 yorum gelmiş

  1. bbuket

    çocuklar için patates baskısından bile daha eğlenceli. çok tuttum paylaştığın için sağol. penyelerede olurmu acaba.

  2. kondor

    Evet, ortalığı ve elleri pisletip mutlu olabilmek için birebir.yaşasın pislik

    penyelerede olurmu acaba.

    kumaş boyasıyla neden olmasın

  3. boncuk hanim

    Ben de tuttum.Tam çocuklara okul öncesi eğitim için güzel bi faaliyet diycektim, buket yazmış.Penyelerde kullanımı konusu da güzel bi fikir .

  4. esinsel

    bende ilk kez gordum ve cok eglenceli buldum.bizim zamanimizda, fotograftaki goruntuyu veren calismaya “su kagidi” derdik.o zamanlar papia adinda, hafif tuylumsu,ozellikle dolmakalemle yazilan yazilar uzerindeki murekkebin islakligini almak,cabuk kurumasini saglamak amaci ile kullanilan bir kagit vardi.bu kagit uzerine ,bolca sulandirdigimiz suluboyamizi,firca yardimi ile serperdik.bana onu animsatti ve cok hosuma gitti.paylasiminiza tesekkur ederim.

  5. embir

    Artemiscim buna bayıldım, ben kreşte çalışırken pipetle bir çalışma yapardık ismini hazırlayamadım ama onda suluboyayı oldukça sılandırıp kağıt üzerine damlatırdık sonra da pipetle üfleyerek boyanın kağıt üzerinde ilerlemesini sağlardık. Böyle olunca da insanın ve çocukların başı dönerdi :)) Bu teknik daha güzelmiş. Kumaş boyası ile yapılması fikrini de tuttum. Şimdi yemeğe gidicem ama geç de olsa biriken kırmızılarımı bitiricem :))

  6. sesiber

    bizimki okulda yapmıştı bundan, Allahtan okulda yapmıştı, çok pis iş. Kumaş boyasıyla yapmak için bahçeye falan çıkmak lazım sanırım.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum