Köpük Çiçek

-

Bazen marketlerden aldığımız kuruyemiş,et vs.. köpüklü tabaklar ile genelde gazoz şişeleri olan yeşil pet şişeleri kullanarak çok hoş masa çiçeği yapabilirsiniz.Nasıl yapıldığını merk ediyorsanız buyrun içeri alalım sizi.

Köpüklerin rengi ne kadar çok olursa o kadar farklı stiller ortaya çıkarabiliriz.

Köpükleri resimdeki küçük parçalara ayırıp ortalarını meyve bıçağı ile deliyoruz.(maket bıçağı kullanmayın elinizi kesebilirsiniz)

Petşişenin ağız kısmını kesiyoruz sonra resimdeki gibi makas ile ahtapaot gibi kollara ayırıyoruz.

Son olarak da gördüğünüz gibi küçük parçaları ahtapot kolu gibi ayırdığımız kollara takıyoruz.Ve bitti …Kaynak:(Kütahya’dan Seydi amca ve Sadife nine)

11 yorum gelmiş

  1. AyseBerin

    Seydi amca ve Sadife nine’yi geri dönüşüme katkıda bulundukları için tebrik ediyorum güzel bi çalışma olmuş paylaşım için teşekkürler gsmteknik11

  2. Kirlenince ne oluyor:)Boncuklardan yapılanını görmüştüm buda hoşmuş,ellerine sağlık amcamla ninenin…

  3. gsmteknik11

    Merhaba yukarıda yorum yapan hanımlar,annem sadife ninenin geçen yıl vefat ettiğini söyledi,birde “sudeduru” anneme aynı şekilde sordum kirlenince ne oluyor diye detarjanlı su ile yıkayabilirmişsiniz;rengi gitmiyormu diye de sordum gitmiyormuş.

  4. Yamali bohca

    Nur içinde yatsın Sadife Nine. Güzel olmuş. Acaba bu yöntemle kapı süsü yapılsa nasıl olur? Hatta sarı renkten ve yuvarlak kesilerek yapılırsa mimozayı andırır. Bence çok güzel olur. yapan olursa yayınlasın lütfen.

  5. BARDA

    Harika olmuş :) güzel bir geri dönüşüm bayıldım en kısa zamanda denemem lazım :) ellerinize sağlık.

  6. banuca

    Bu geri dönüşüm projelerini aslında en iyi yaşlı insanlar biliyor, yani çocukluklarında savaş zamanını yaşamış, yoklukları bilenler, o zamanlardan neler değerlendirmişler neler, film şeritlerinden çantalar ilk aklıma gelen, anneannem hiç bir şeyi atmazdı, değerlendirecek biryerler bulurdu, ben de ona çekmişim, hiç bir şeyi atamıyorum:))

Bir Cevap Yazın