Cumartesi, Aralık 10, 2016

Kot Defterim

37

defter kaplama
Merhaba ilk yazımı yaptım kategorisinden paylaşıyorumm :) Eski reklam amaçlı verilen defteri kotla kaplayıp süsledim. İçini de sevdiğim sözlerle doldurdum. Ha bir de, takım olsun diye yanına da kalem kapladım. Veeeee işte böyle oldu:

İnşallah birilerinin kafasındaki ampul parlamıştır bu yazıyı görünce :) Aynısını yapmasanız da fikir vermek bile güzel bir şey :) Umarım beğenirsiniz.

Paylaş
Bediaaa
Hepinize merhabaaa.. Öncelikle 14 yaşındayım. Ailemi,arkadaşlarımı ve hayatımı çok seviyorum.(Şu sınavlar olmasa daha iyi ama. :D ) Hemen hemen iki yıldır yenileme,geridönüşüm ve yeni şeyler üretme çabası içindeyim. Hep takip ettiğim Sitedir 10 marifet. Umarım becerebilirim ne diyeyim :)

37 YORUMLAR

  1. benimde var böyle bir defterim ama benimki hazır alma :D
    Kkutusuyla filan almıştım kırmızı bişeydi kilitli bi nevi günlük :)
    güzel olmuş paylaşım için teşekkürler

  2. :D amanın minnacıksınız daha :) Bak bakalım buradaki ablaların, teyzelerin bazen de abilein kadar marifetli olmak için şimdiden tüyoları alıyorsunuz demek aferim size :) Aferimmm :)

  3. :) Hea ÖyLe oldu biraz :D

    ya ben burayı gezinirken buldum :) Çok Sevdim bırakmam bu siteyi :D [genelde bırakmadığım siteler hep çöküyor sansıma ama] :D napıcaz işte :D

  4. Ne güzeeel genç yaşlarına rağmen içinde becerinin, yaratıcılığın,sanatın ve daha biiiir çok şeyin olduğu bir siteyle ilgi olmaları benden de size biiiir sürü aferiiiin
    Zulaltancım, maalesef herkes ii şeyler için kullanmıyor bu alemi :) bu kızlar bu dönemde bunlarla yoğruldukları için takdiri hakediyorlar bence :)

  5. bence de zararlı stelerde gezmesinler, böyle güzel insanların olduğu yerde vakit geçirsinler demi :)ailelerinin de içi rahat olur 10marifette zaman geçirdiklerini görünce :)

  6. Hmm Melek aynı yaşta olmamıza sevindim genellikle bu sitede büyükler bulunuyor ama yinede seviyorum 10 Marifeti ve elimden geldiğince yeni yaptığım şeyleri de paylaşacağım . :D

  7. Şimdi ne diyeyim bilemedim ki böyle burada teyze abla filan :) İltifatlarınız için teşekkür ederim hepinize. zulaltan, senayatilgan ve deliisibunlar ablalarım teyzelerim. (Yaşlarınızı bilmiyorum ama yinede abla daha uygun olurdu sanırım..) Beğenmenize de sevindim açıkçası.. :D

  8. Ablalarım de Bediaa’cım ablalarım :D Yok teyze burda hepimiz ablayız :) Siz goncaysanız bizde daha yeni açmış gülleriz farkımız o kadarcık yani :D Abla abla :)

  9. bayıldım bu tatlı kıza ne tatlı ,ne şirin, ne akıllı bir şey bu ya yerim ben bu tatlı şeyi yerim :) ekranın içine girip sevecem o derece yani :) bu yeni nesil ne akıllı ya biz babamızın karşısında hazır ol duruşuna geçerdik bir de şu kızın babasına verdiği cevaplara bak :) melekçiğim paylaşımın için sağol :)

  10. keşke babama ben de zamanında böyle kafa tutabilseydim :) böyle çocuklar daha savaşçı oluyorlar hakkını arıyorlar pasif olmuyorlar :)

  11. :) Benim Kuzenim Var Şimdi Biri İle Özel bişey Konuşaym Hemen Laf Atıp Öğrenmek İstiyor 8 Yaşında daha ama amcama fena halde söz geçiriyor :d

  12. öncelıkle deftere bayıldım cok guzell…hele de 14-15 yaslarında genc bır kızımızın yapması benı daha cok etkılde..hoşgeldın bu arada bedıacım..bır abla da ben:)))hatta bana serpıl desende olur:)) o yukardakı ablalarının hepsınden gencım:))))

  13. Tamam ablalarım ve serpil :) Çok oturamıyorum bir sabah bir de akşam biraz eh çalışkanımdır :D yeni şeyler düşünüyor onları yapıyorum. Gerçi bugün sadece liste çıkardım ama bu yapılacaklar değil 10 marifete konacaklar listesi şimdiden 20 tane şey var yani :D artık okul zamanında sıkıldıkça yaptıklarımı yayınlıyacağım . Eğlenceli yorumlarınız için teşekkür ederim okudukça gülümsüyorum :) bu arada Melek videoya gerçekten çok güldüm :D .

  14. masallah bedıacım tebrıkler valla ..bu yasta yaratıcılıgı ögrenmıssın …bu arada şaka yaptım kuzum ben aslında cogundan daha büyügüm ama abla desen yeterlı:)))

  15. bediacım benim ismimi sanırım biliyorsun. yani bana da abla demen gerek ablacım : ) bu arada defterin de çok hoş olmuş inşallah gönlünce kullanırsın tatlımm…