Kot pantolondan heybe çantaya

-

Selam, İşte bir geri dönüşüm projesi de benden. Kot pantolonum eskidi. Oturup bir güzel kestim. İki tane heybe çanta haline getirdim.

Hatta pantolonun arka cebini Çantanın ön yüzüne getirip diktim ve böylece yeni bir çanta gözü elde etmiş oldum. Sonra tığla büyük bir çiçek yapıp çantanın ön yüzüne diktim. Çiçeğin ortasına da uygun bir renk düğme seçip diktim. Böylece bu düğmeyle çantanın arkasına yapmış olduğum uzun kumaş bant ile tutturarak kapattım. bence çok şirin oldu. Yaş günü hediyesi olacaklar kızıma..

7 yorum gelmiş

  1. okuyan

    bence de çok güzel olmuşlar… iyi günlerde kullansınlar inşallah…dikişten hiç anlamıyorum, yoksa ben de bu kot değişim çantaları çok beğeniyorum… ellerine sağlık…çiçek ayrıntısı da çok hoş durmuş…sevgiyle kal…

  2. emineozlem

    Gerçekten çok çok teşekkür ederim. Vallahi sen çok daha güzellerini yapıyorsun ben senden çok öğreniyorum inan ki. Yaptıklarını ve yapacaklarını takip ediyorum arkadaşım.Sevgilerle..

  3. emineozlem

    Çok sağolun. Bu pazar kızımın yaşgünü. Henüz görmedi çantaları. İnşallah beğenir. Sağolun. Sizlerin de emeğinize sağlık..

  4. emineozlem

    Çok sağolun çelebi74. İnşallah kızım da beğenir. Pazar günü yaşgünü hediyesi olarak vereceğim.. Sizin de emeğinize sağlık..

Bir Cevap Yazın