Çarşamba, Aralık 7, 2016
Kot Pantolondan Pratik Çanta Yapımı

25 YORUMLAR

  1. Teşekkürler yldoz.Bu çanta oldukça basit.Yapım aşamaları linkte var.Hani hemen yakın biyere gidecek olurda elinde cüzdan taşımak istemezsinya, işte öyle durumlar için pratik basit çanta.Bide 10lu yaşlardaki kızlar için ideal.(bence)Hernekadar ben kendim kullansamda…

  2. Bilirsiniz bu tip işlerle uğraşınca evde ıvır zıvır tuhafiye dükkanı gibi oluyor. Bende bunları geçen yıl kızılay da bi tuhafiyeden almıştım.(Erdoğan Tuhafiye – İzmir caddesinde) Bilenler vardır orayı. Ne için aldığımı hatırlamıyorum ama burada kullanmak kısmetmiş.1 yıldır duruyolardı.

  3. Evet. Tek tek satılıyodu.Tanesi 1 liraydı. 10-12 tane kadar almıştım. Ama sonradan aldığıma çok pişman oldum. 1 tane alsam diğerlerini kendim rahatça yapabilirdim. Ama galiba cazibelerine kapıldım:) Teli insan şeklinde kıvırıp üzerine ip sarılmış.Minik kumaşlarla süslenerek de kıyafet yapılmış.

  4. Teşekkürler neduk hanım.Çok nefis biyerdi gerçekten. Tadı damağımda kaldı.Herkese tavsiye ederim Bolu Abant’a pikniğe gidin..

  5. Bolu – Abant güzel bir yer-idi demek istiyorum kat manyakları oraları keşif etmeden yıllar önce görme fırsatı olan ben oraya yakın zamanda gidince sinir yapıyorum kendime, yok halen güzel evet ama eskiden sadece renk renk yeşil bir o göl vardı.

  6. ya aslında bebeklerden dolayı çanta gölgede kaldı. yukarıda yorumların birinde yazmıştım bebekleri ben yapmadım diye ama nasıl yapıldıklarıda orda biyerde yazıyo.

    Teli insan şeklinde kıvırıp üzerine ip sarılmış.Minik kumaşlarla süslenerek de kıyafet yapılmış.

    gayet basit yani

  7. tel ile deyince belki bir fikir verebilir benimde tellerden yaptığım ama buraya arkadaşımdan öğrendiğim için onun yazısıyla yayınladığım bir tel bebeğim vardı teli hallettikten sonra değişik kıyafetler dikilebilir tel bebek

  8. Evet nurhan hanım aynen sizin tel bebekler gibi buda. Telden minik bir iskelet hazırlayıp üzerini beyaz iple sarmışlar ve değişik şekillerde kıyafet dikmişler.Ancak bendekiler iki boyutlu, yani kafaları yassı şekilde. Daha da ayrıntı isteyen olursa diye detay fotoğrafları çektim. Daha da anlatacak bişey kalmadı heralde.

    tel bebekler
    tel bebekler
    tel bebekler
    tel bebekler
    tel bebekler
    tel bebekler
  9. çok şık olmuş çanta.bebekler konusunada katılıyorum ayrı bir yazı olarak görmek isterim.bende kadife kumaştan bu tarz çantalar yapıyordum.üzerlerinede boncuk ve metal aparatlar dikiyordum çok otantik oluyor.şimdi sizin çantayı görünce heveslendim tekrar çalışmak istedim :)