Pazartesi, Aralık 5, 2016
Kot Pantolonun Dönüşümü

Kot Pantolonun Dönüşümü

4

Uzun zamandır atmaya kıyamadığım ama içine de sığamadığım kot pantolonumu çanta olarak değerlendirdim. Aslında pantolonum etek oldu, paçaları ise çanta. Eteğin fotoğraflarını henüz pc’ye yükleyemediğim için şimdilik kızıma diktiğim postacı çantayı sizlerle paylaşıyorum.
Dikiş bilenler için çok basit olduğu aşikar ama yine de kısaca detay vermem gerekirse; önce dizden itibaren kestiğim paçanın alt kısmını diktim, sonra kapak boyunu ayarlayıp kenarlarını farklı dikiş teknikleriyle diktim. Düğmenin yerini ayarladım, ilik açtım, cep gibi görünsün diye ön yüze teğelle cep şekli verdim ve diğer paçadan çıkan parçalarla çantanın saplarını diktim. Keçeden yaptığım mor çiçeği ve kızımın tasarımı olan laleyi de dikerek çantayı tamamladım. Artık kızımın kullanmaktan hiç sıkılmadığı bir postacı çantası var.

kot çanta
Çantamızın açık hali.

kot çanta

dikiş

kot çanta

Paylaş
ayamaya
30unu geçmiş çalışan bir anneyim, kızımla birlikte çogu kez çocukluğuma dönüyor, bazen okullu oluyor,bazen gülüp bazen ağlıyorum. Oyunlarımızın arasına hobilerimizi de sıkıştırıp anne-baba-çocuk üçgeninde vakit geçiriyoruz.Hobilerimi evimize katkı olması için değerlendirmeye çalışıyorum.Az ve öz de olsa siparişlerim geliyor.Dilerim 10 marifet hepimize uğur getirir . Dipnot: profil resmim alıntıdır Sevgiler.

4 YORUMLAR

  1. cok guzel ve şık olmuş elınıze saglık..gule gule kullansın küçükhanım…bır zamanlar ben cok takmış durumdaydım bu kotlara kızlarım artık vazgecırdı benı..gıyecek kotlarımız kalmadı dıye ısyan ettıler:)))bende bıraktım:))9

  2. teşekkürler güzel yorumlarınız için :)
    ssserpil vaktim olsa ben de evde kıyafet bırakmayacağımdan korkuyorum, neyse ki o kadar zamanım olmuyor :D