Kot telefon kılfı

-

Kot telefon kılfı
Telefonlukları seviyorum. Çeşit çeşit olsun, değişik değişik kullanayım istiyorum ama maaalesef satılanlar biraz pahalı geliyor bana. Satın aldığım 3-5 tanedir yani :D Bu nedenle burada kimin paylaştığını bilmediğim bir telefon kılıfından esinlenerek diktim bunu. Üst tarafını o arkadaş cırtcırtlı yapmıştı benimki yanlardan lastikli. Lastiği kapatsın diye de üst kısmına biraz dantel geçirdim ve 10 dakikada yeni bir telefonluğa sahip oldum :)

Kot telefon kılfı

10 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    afferim bediacığım sen yaşıtların gibi pahalı telefon kılıfları isterim diye aileni üzme böyle kendin cici kılıflar yap ellerine sağlık :)

  2. senayatilgan

    İyi ki öğrendik gonca olduğunu açana kadar çocuk muamelesi yapcaz :) Yorumlarımıza bir baktım da güldüm :) Zulaltan sen hepten ciciler falan ilk okula bağlamışsın kuzum :) Öldüm gülmekten :)

  3. Bediaaa

    Teşekkür ederim hepinize. Yorumlarınızı gerçekten çok eğlenceli. :D Okumak,yaptığın şeylerin beğenilmesi gerçekten de çok güzel bir şey iyi ki üye olmuşum 10marifete :D

Bir Cevap Yazın

Bediaaa

Hepinize merhabaaa.. Öncelikle 14 yaşındayım. Ailemi,arkadaşlarımı ve hayatımı çok seviyorum.(Şu sınavlar olmasa daha iyi ama. :D ) Hemen hemen iki yıldır yenileme,geridönüşüm ve yeni şeyler üretme çabası içindeyim. Hep takip ettiğim Sitedir 10 marifet. Umarım becerebilirim ne diyeyim :)

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum