Perşembe, Aralık 8, 2016
Kot telefon kılfı

Kot telefon kılfı

10

Kot telefon kılfı
Telefonlukları seviyorum. Çeşit çeşit olsun, değişik değişik kullanayım istiyorum ama maaalesef satılanlar biraz pahalı geliyor bana. Satın aldığım 3-5 tanedir yani :D Bu nedenle burada kimin paylaştığını bilmediğim bir telefon kılıfından esinlenerek diktim bunu. Üst tarafını o arkadaş cırtcırtlı yapmıştı benimki yanlardan lastikli. Lastiği kapatsın diye de üst kısmına biraz dantel geçirdim ve 10 dakikada yeni bir telefonluğa sahip oldum :)

Kot telefon kılfı

Paylaş
Bediaaa
Hepinize merhabaaa.. Öncelikle 14 yaşındayım. Ailemi,arkadaşlarımı ve hayatımı çok seviyorum.(Şu sınavlar olmasa daha iyi ama. :D ) Hemen hemen iki yıldır yenileme,geridönüşüm ve yeni şeyler üretme çabası içindeyim. Hep takip ettiğim Sitedir 10 marifet. Umarım becerebilirim ne diyeyim :)

10 YORUMLAR

  1. afferim bediacığım sen yaşıtların gibi pahalı telefon kılıfları isterim diye aileni üzme böyle kendin cici kılıflar yap ellerine sağlık :)

  2. İyi ki öğrendik gonca olduğunu açana kadar çocuk muamelesi yapcaz :) Yorumlarımıza bir baktım da güldüm :) Zulaltan sen hepten ciciler falan ilk okula bağlamışsın kuzum :) Öldüm gülmekten :)

  3. Teşekkür ederim hepinize. Yorumlarınızı gerçekten çok eğlenceli. :D Okumak,yaptığın şeylerin beğenilmesi gerçekten de çok güzel bir şey iyi ki üye olmuşum 10marifete :D