kova kapağından kapı süslerim

-

eveeetttt hepsiii aynı teknik. yoğurt kovasının kapağını ortasına çay tabağı koyarak çizip o çizdiğimiz yeri keserek çıkartıyoruz.ortası boş oluyor. sonra bu nikah şekeri tüllerinden uzun ve kalın şekilde kesip çerçevemize beyazı görünmeyecek şekilde sarıyoruz.en son biten yeri dikiyoruz.sonra tülümüzü 15 cm eninde 1 metre boyunda kesiyoruz. (ölçüler göz kararıda olur) ve tül doladığımız çerçevemizin orta kısmından kestiğimiz tülü katlamadan açık bi şekilde ve pile pile yaparak elimizde dikiyoruz.dikme işlemi bitincee orta kısma gelen tülü dışarı bakan tülün üstüne doğru elimizle düzeltiyoruz.

kayınvalideme yaptığım
kayınvalideme yaptığım

yatak odamaa
yatak odamaa
henüz olmayan çocuğumun odasının kapısına

yani hani kestiğimiz tülü düz bi şekilde pile pile dikiyoruz ya,dikme işlemi bitince onu dışarıya doğru ikiye katlıyoruz.ve sonraa katladığımız tül dik dursun diyee süsleme yapacağımız çiçeklerimizi o tülü tutacak şekilde dikiyoruz(ya da sıcak silikonla yapıştırılabilir.ben bunları yaparken silikon tabancam yoktu) aşağı gelecek kısmına da kurdelemizi fiyonk veya üçlü fiyonk yaparak dikiyoruz.böyle elimizde bebek falan varsa onuda dikebiliriz.ve en son asabilmek için arkasına askı şeklinde kurdele dikiyoruz..buradaki kapı süsümde kova kapağından.umarım anlatabilmişimdir. yapacak olan varsa ve anlamadığı ve biryer varsa sorsun lütfennn.. sevgiyle kalıınn..

6 yorum gelmiş

  1. esinn43

    sana bi tüyo vereyim slikon tabancam benim de yok slikonu çakmakla yapınca da kullanabiliyosun ben öle yapıyorum hehe :D

Bir Cevap Yazın

alaca91

Cıvıl cıvıl,her olumsuzluktan iyi bir yön çıkartan,biraz duygusal biraz pollyanna,biraz agresif,biraz çocuksu,çokta eğlenceli,taklitçi,komik..

Mama kutusundan vazo yapımı

| | 4 Yorum

Kar küresi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

2014’ün ajandasından 2015’in çantası

| | 0 Yorum

Meyve suyu kutusundan masa saati yapımı

| | 0 Yorum

Bant rulosundan takı kutusu yapımı

| | 2 Yorum

Kadehten dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Metal kutusundan dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

CD kutularından duvar panosu yapımı

| | 0 Yorum