Köpük Halkadan Vintage Çerçeve

-

Vintage Çerçeve
Geçmiş çoğaldıkça, geride kalanlara daha mı çok özlem duyuluyor? Bu yüzden midir nostaljik takılmaların sıklığı? Ben vintage tarzını bu yüzden mi çok seviyorum bilmem. İyi ki son zamanlarda moda oldu da ben de bunun keyfini doyasıya yaşıyorum. Bir köpük halka, çuval parçası, eski bir düğme, yarım bırakılmış dantel, kendi etrafına dolanmış bir halat, kilidini çoktan kaybetmiş anahtarlar ve içinde eşimin gençliği. Benim için o kadar anlamlı ki… Çerçevenin diğer resimleri blogumda.

6 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    çok güzel olmuş :) çuval ve anahtarlar nasıl uyumlu bir hava vermiş.size anahtarlar kreliçesi diyeceğim bundan sonra :) tasarımlarınız da anahtar detayı kullanmayı seviyorsunuz iyi de yapıyorsunuz tebrikler :)

  2. zulaltan

    tasarımlarınızda kelimesindeki ‘da’ ayrı yazmışım pardon :) ne çok hata yaptığımı fark ediyorum burda yazdıkça :)virgülü, noktayı hiç sormayın zaten :)

  3. GGuven

    :) Yorumları yazarken o kadar çok hata yapıyoruz ki, hele klavye biraz eskiyse, harfler ya hiç basmıyor ya da çift çift basıyorsa işin içinden çıkmak iyice zorlaşıyor. Aldırma yapılan hatalara. Hepimiz birbirimizi anlıyoruz.
    Evet anahtarlara bayılıyorum. Daha doğrusu eski olan herşeyi seviyorum galiba. Yorumun için teşekkürler Zulalciğim

  4. GGuven

    Shane , çok teşekkür ederim. Amatör ruhla, çoğu zaman beceriksizce bir şey ler yapıyorum. Beğenilince de bulutlarda uçuyorum. İnsan hali işte. :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum