10 yorum gelmiş

  1. estapitipiti

    Harika olmuş, ellerinize sağlık. Keşke nasıl yaptığınızdan da bahsetseydiniz. Benim gibi bayılanlar da yapmaya çalışsaydı:)

  2. deliisibunlar

    Ellerinize sağlık, çok güzel bir çalışma olmuş her zaman ki gibi.Bu arada nickinizi yazmak biraz zor geliyor o yüzden adınızın berna olduğunu farzederek size Berna hanım ve sen diye hitap etsem sakıncası olur mu? :))

  3. brnnyvz

    estapitipiti çok teşekkür ederim :D sipariş üzerine yine yapacağım o zaman yapım aşamalarının fotoğraflarını paylaşırım:)

  4. brnnyvz

    deliisibunlar çoook mersi:) daha çok berrini kullanıyorum :) sen diye berrin diye hitap edebilirsin tabiki :)

  5. senayatilgan

    Tövbe tövbeeeeeeee :) Ya nelerden neler yapıyorsun sen öyle kuzum… Vallahi aklım çıkacak artık :) Dikiş makinası son noktaydı kafamda ama bu da nesi :) Tü maşallahhh… )(Tekrar tekrar tüküreyim de nazar falan değecekse de değmesin :) ) Sen sana değen nazardan da birşşeyler yapmaya kalkarsın değdiğine değeceğine pişman olurya neyse :) Süpersin kuzum :)

  6. brnnyvz

    ay ay bu ne hoş güzel iltifatlar:D kujum senin marifetine ne diyelim peki peki o güzel prensesin ve muhteşem kıyafetlerinize kırkbirkere maşallah :D sorma sorma rüyamda böyle nazar boncuklarıyla tasarlanmış ayakkabı gördüm rüyalarım tasarım konularımı belirliyor:D canım benim aynı şekilde senin işlerinde MÜKEMMEL HARİKA MUHTEŞEM:)

Bir Cevap Yazın

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum