Cumartesi, Aralık 10, 2016
Krapon kağıdından beyaz at

10 YORUMLAR

  1. Harika olmuş, ellerinize sağlık. Keşke nasıl yaptığınızdan da bahsetseydiniz. Benim gibi bayılanlar da yapmaya çalışsaydı:)

  2. Ellerinize sağlık, çok güzel bir çalışma olmuş her zaman ki gibi.Bu arada nickinizi yazmak biraz zor geliyor o yüzden adınızın berna olduğunu farzederek size Berna hanım ve sen diye hitap etsem sakıncası olur mu? :))

  3. estapitipiti çok teşekkür ederim :D sipariş üzerine yine yapacağım o zaman yapım aşamalarının fotoğraflarını paylaşırım:)

  4. Tövbe tövbeeeeeeee :) Ya nelerden neler yapıyorsun sen öyle kuzum… Vallahi aklım çıkacak artık :) Dikiş makinası son noktaydı kafamda ama bu da nesi :) Tü maşallahhh… )(Tekrar tekrar tüküreyim de nazar falan değecekse de değmesin :) ) Sen sana değen nazardan da birşşeyler yapmaya kalkarsın değdiğine değeceğine pişman olurya neyse :) Süpersin kuzum :)

  5. ay ay bu ne hoş güzel iltifatlar:D kujum senin marifetine ne diyelim peki peki o güzel prensesin ve muhteşem kıyafetlerinize kırkbirkere maşallah :D sorma sorma rüyamda böyle nazar boncuklarıyla tasarlanmış ayakkabı gördüm rüyalarım tasarım konularımı belirliyor:D canım benim aynı şekilde senin işlerinde MÜKEMMEL HARİKA MUHTEŞEM:)