Çarşamba, Aralık 7, 2016
Kredi Kartıyla çiçek yapımı

43 YORUMLAR

  1. evet ya ama nasıl yapıldığını da anlatsaydın veya gösterebilseydin çok daha güzel olurdu. herşeyde kullanılabilir bu çiçekler değilmi.

  2. Dilevsere katılıyorum demek işede yarayabiliyormuş. Aslında motifmatikle ortası iğneyle sarılarakda yapılabilir.

    Sakagün senin için eklemiştim hatırlarsan. İp daha kalın kullanılırsa olabilir değil mi? Hemen yapıyorum denemek için. Fikir için teşekkürler.

  3. Teşekkürler arkadaşlar.Dendenak komşumun aradığı çiçeği senin motifmatikle yaptığın çiçek sanmıştım ama değilmiş. Motifmatikte çiçeklerin yaprakları yan duruyor. Kredi kartıyla yapıldığında farklı duruyor.Komşum şalın kredi kartıyla yapıldığını söyledi. Ama nasıl yapıldığını çıkaramamış. Internet’te çok aradım ama bulamadım. Ben de aldım elime kredi kartını, bir iki uğraştan sonra nasıl yapıldığını buldum.Yapılışını fotoğraflayarak anlatacağım. Ama bugünlerde işlerim çok yoğun. Vakit bulduğum anda ilk işim bunu anlatmak olacak.

  4. Biraz hızlıca yaptım. Ama bir fikir verir umarım. Burada 5 kere doladım. Ne kadar dolarsanız o kadar pofuduk olur.Kredi kartının hem altından hem de üstünden sabitliyorsunuz. Alt kısmında yaprakların birbirine bağlı olması için şu resimdeki gibi bir öncekinin ipini de içine alacak şekilde geçiyorsunuz.

    En son ortasını birleştirmek için ipin iki ucunu düğüm yapıp iğneyle karşılıklı yaprakları birbirine dikiyorsunuz. Aralardan iğneyle geçerek ortasını süslüyorsunuz. İsterseniz ortasını tığla da yapabilirsiniz.

  5. Aaaa Sakagün bayıldım. Çok da güzel anlatmışsın. Yeni bir şey öğrenmek çok zevk veriyor bana. Hem de böyle güzel bir şey… Çok teşekkür ederim….

  6. Çok hoş olmuş, nasıl görmemişim şimdiye kadar diye yazıyordum ki konunun tarihine baktım :) ne büyük pot kıracakmışım meğer, konu yeniymiş :)Yani o kadar dalmışım ki örneğe ne diyeceğimi şaşırdım. Aslında çok pratik ve bilinen bir şeyin hoş bir modele dönüşmesini görebiliyoruz. Çiçeğe baktığımda lif örer gibi yapıldığını tahmin ederdim ama altından kredi kartı çıktı.Elinize sağlık, ayrıntılı fotoğraflar için de baya bir emek verilmiş.

  7. Aaa şaşırmalarıma devam ediyorum. Güneşedoğru bunu da bilmiyordum arkadaşım. Sizi okuyunca oturdum deneyiverdim. Çok güzel şeyler bunlar yaaa. Çok çok teşekkürler. Yeni yeni şeyler öğreniyorum.Ah bir de fotoğraf makinem yapılsa….

  8. ufudik duyanda ben lif örmeyi biliyorum sanacak, :))) bunu annem yapardı çok eskiden, o zaman kimselerde yoktu elen ele dolaşırdı, 60 lı yıllardan bahsediyorum :))

  9. anlatım böyle güzel olunca, insanın hemen ipe tğa davranası geliyor:)aklına, eline,emeğine sağlık arkadaşım çok güzel.değişik genişlikte kesilmiş kartonlarla da irili ufaklı yapılıp birçok yerde kullanılabilr.çok teşekkürler sakacım.

  10. Eline sağlık Sakagun, böyle adım adım olaya vakıf olunca daha bir güzel olmuş. Resimler de çok net ve güzel çıkmış.Anlamamak imkansız.Yani bravo diyorumBu çalışmayı krem renkli tiftikle yapıp içine de inci boncuklar işlense ne hoş bir şal olur.

  11. kredi kartı ne işlere yarıyormuş:)alışveriş yerine çiçek yapalım daha iyi bence..en azından ödeme vakti gelince içimize oturmaz.))