Kremalı pasta tadında (!) tasarımlar

-
elişi çalışmaları

Kapaklı, özel tasarım kutu

Kremalı pastayı kim sevmez ki? En azından çok sevimli ve romantik olduğu bir gerçek. Bu tasarımlar da öyle değil mi? :)

elişi çalışmaları

Sert kapaklı, özel tasarım not defteri

elişi çalışmaları

Cam, kapaklı özel tasarım kase

elişi çalışmaları

Özel tasarım fotoğraf çerçevesi

Daha fazlası için glia

6 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    oyyy ne iştah açıcı ne nefis bir tasarım bu!! bir pamak daldırıp kremadan almak istiyor canımmmm çok sahici duyor yahuuu!! accık ucundan ısırsam olur mu aceb?

  2. yagmuryurek

    çocuklu evlerde ve ben gibi iştahı yedi yirmidört tatlı çeken bayanlarda sakıncalı zira sürekli canlar pasta çekecek biz de yicez yicez komaya gircezzzz….. gerçek bir pasta gibi buradan iştahım açıldı :) çok zevkli ve hoş bi çalışma olmuş ellerine sağlık….

  3. gliatasarim

    zulaltan; iş yerinde her gün çikolatalarla ve pasta malzemeleri ile çalışıp hem de evde bu tasarımları yapına ben neredeyse komaya girecektim :) Hani önce gözün doysun durumu vardır ya… Beni ki obez oldu yahu :)
    Beğenemenize çok sevindim!

    Cooper77; Çok teşekkürler, çok mutlu oldum!

    yagmuryurek; tatlı diliniz yine gülümsetti beni :) çok teşekkürler!

    shane; sizden de güzel bir yorum aldım ya… tamamdır o halde :) Çok teşekkürler sevgili shane!

Bir Cevap Yazın

gliatasarim

Bir tasarım; başkası onu kullanmaya başlamadan önce bitmiş sayılmaz…( Brenda Laurel ). Her bir tasarım, tamamen el emeği ile uzun saatler bazen günler süren çalışmalardan sonra zihnimden, ruhumdan sızıp elle tutulur hale geliyor. Bir tasarımcı için ruhunu, emeğini bütünleştirip oluşturduğu objelerin, başkalarının hayatlarında yer bulması, onların hayatlarında yeni anlamlar kazanması yani ‘ hayata gelmesi ‘ düşlerin gerçekleşmesi anlamına gelir. Tasarımlarımın hayatlarınızda daima mutlu anılara şahitlik etmesini dilerim.

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum