Kristal taşlı seritlerle fincan takımı süsleme

-

sirali-kristal-taslarla-fincan-takimi-susleme-1
Merhaba 10marifetliler. Bugünkü yazımızda kristal taşlarla kahve fincan takımı süslemesi yapacağız. Elimizdeki fincan takımında 6 adet fincanlık, 1 adet lokumluk ve 1 adet tepsi var. Bunları kristal taşlı şeritlerle süsleyeceğiz. Öncelikle gerekli malzemeleri söyleyelim.

1- 20 metre kristal taşlı metal yuvalı şerit. (Altın ve gümüş kaplama renkleri mevcut. Zevkinize göre istediğiniz rengi kullanabilirsiniz. Bu şeritlerin sık ve seyrek taşlı olarak 2 türü var. Sık taşlı almanızı öneririz.)

2- Su bazlı epoksi taş yapıştırıcısı. (İnternetten kolayca bulabilirsiniz. Küçük boy olan fazlasıyla yetecektir.)

yapıştırıcı
3- Fincanlık kapaklarına takmak için polyester püskül. (Fincanlar ve lokumluk kapağı için kullanacağımızdan 7 adet bizim için yeterli.)

puskul-modelleri
Şimdi yapımına geçelim.

Öncelikle bir fincanlığımızı alıyoruz ve taşlı şeritimizi etrafına bir sıra sararak şeridimizi kesip ölçü alıyoruz. Bu ölçüde şeridimizi kesiyoruz. Bu şekilde elimizde fincanlığın etrafını saracak boyda şeritler oluyor.
Taş yapıştırıcımızı alarak fincanlığın en üstünden başlayacak şekilde ince bir sıra yapıştırıcıyı sürüyoruz.
Yapıştırıcının üstüne kestiğimiz şerit taşı yapıştırıyoruz.
Sonra alt sıraya tekrar yapıştırıcı ve üzerine taş olacak şekilde aşağıya doğru fincanlığımızı bitiriyoruz. Aynı işlemi lokumluğumuza da uyguluyoruz.
Burada önemli olan taşları yukarıdan aşağıya doğru yapıştırmak. Biten fincanlıkları en az yarım saat kurumaya bırakıyoruz. Kuruduktan sonra fincanlıklarımızın kapak kulpuna püsküllerimizi geçirip işimizi tamamlıyoruz.

Artık misafirlerinizi daha özel hissettirebilirsiniz :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
hobidunya

Kristal Taşlı Süslemeler

Yoğurt kovasından sepet yapımı

| | 0 Yorum

Mama kutusundan vazo yapımı

| | 4 Yorum

2014’ün ajandasından 2015’in çantası

| | 0 Yorum

Meyve suyu kutusundan masa saati yapımı

| | 0 Yorum

Bant rulosundan takı kutusu yapımı

| | 2 Yorum

Kadehten dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Metal kutusundan dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

CD kutularından duvar panosu yapımı

| | 0 Yorum