Krizantem-Kabuğumda Sonbahar

-

Bu da son yarışam çalışmam. Pilim tükendi artık:) Son günlerde durmadan yarışma için çalışmışım. Bunları yaptıktan sonra (cıvıl cıvıl olmadığı) için pek içime sinmemişti, ama sevgili gönüldenele arkadaşımın verdiği gazla gönderdim yarışmaya. Bakalım sizler beğenecekmisiniz:) Resimlerde de ayrıntılı görülüyor nasıl yapıldığı. Tek anlaşılmayan şey yumurtanın içine ne döktüğüm olabilir, biraz yapıştırıcı sürüp, üzerine biraz bulgur ve sim döktüm(içinin dokusunun değişik olmasını istedim)

96 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    Allahım bu güzel şeye ilk yorum benden olsunn..Birincilikler arkadaşıma kısmet olsunnn..Bayıldımmm.ellerine sağlık canım benim.

  2. kriizantem

    Tabi onu unuttum ismini gönüldenele koydu. Ben krizantemden yumurtalar diye gönderecektim:)))))) Arkadaşımın bu sıralar romantik aşk kitapları okuduğunu anlayabilirsiniz:)))

  3. ozgeozgeozge

    kendimi beceriksiz adlettim sayende :)depresyona girecem az kaldı,zaten işe başladım zaman bulup elişide yapamıyorum:( üzüntü ve muz kabuğu:(

  4. kriizantem

    estagfirullah özgecim, ne demek beceriksizlik. Bende boş vakit çok ondan yapıyorum. Senin işlerininde çok güzel olduğunu biliyoruz canım…

  5. sesiber

    Kriiiiiz o minnacık kabuğun içine ne kadar çok detay sığdırmışsın. Ellerine sağlık, çok şık olmuş.

  6. bizimgibiler

    Aşkolsun yani krizantem!!!Gönüldenele olmasa bizi bu güzelliği görmekten mahrum bırakacatın demek ki.Çok güzel olmuş, minik minik epey uğraşmışsın ama kesinlikle değmiş. Bayıldım.

  7. kriizantem

    sesim, blbttrffly(ne zormuş yazması), bizimgibielr, bbuketcim, çok teşekkürler canlar.Ya hep diyorum ya sonbahar temasını çok sevmedim. O yüzden yaptıklarımıda beğenmiyorum:) Valla gönüldenelenin gazına geldim, iyi ki gelmişim:D

  8. birdost71

    şıkır şıkır bir yumurta ,gönülden elenin beğenmesine şaşırmadım.amma emekli şeyler bunlar,sevgili özge ben girdim bile.bir de gönülden elenin komşusu olduğumu düşünün artık………..

  9. kriizantem

    küçükgüneş, nalan abla, embir çok teşekkürler beğenileriniz için. Nalan abla senin bu ‘son dakika golu’ tabirin tüm hediyelerden , birinciliklerden daha güzel geldi bana:) Çok saol ablacım…

  10. dolunay82

    iyikide yapıp paylaşmışsın bencede.yumurta kabuğu bu kadarmı süslü olur.görmeyen birine anlatsam bana deli der güler valla.tabi 10 marifeti bilmeyenler:))ama biz alıştık artık dimi.her şeyden her şey olur :)

  11. kriizantem

    Dolunay, akoni şükranlarımı sunuyorum sizlere:) Sessizce beğenen aheng, asyayaren, saat12 sizlerede teşekkürü borç bilirim arkadaşlar:)

  12. herbalist

    çok güzel olmuş harika bi çalışma,bende denedim bu yumurtaları ama her seferinde sonuç hüsran oldu yapmasını bi öğrensemm…

  13. aheng

    Hayıırr hiç sessiz sessiz olurmu,on marifete girmeden yatamıyorum ben,çok kısa bir süreliğine girmiştim dün,tutiyim de yorumu sonra yazarım dedim.Ben biliyordum bir şey daha geleceğini de,bu kadar güzel bir şeyle karşılaşacağımı tahmin etmemiştim,nasıl o minik minik detaylarla uğraşmışsın,sabır diye diye yaptın herhalde,çok şirin olmuş,bayıldım ben,ellerine sağlık…

  14. Aruw Collection

    Bu ne yaa, nasıl uğraşmışsınız incik boncuk, oy oy oy hatta bir daha oy :))Bu ne enerji bilmem ki :)Elinize gözünüze sağlık olsun

  15. kriizantem

    Devincem bloğumu kapattım . Çok zamanımı alıyordu. Son bıraktığından bu yana pek birşey değişmedi, kah hastayım kah iyiyim:D Bu kış bana yaramadı, neyse yarın bir doktora gidecem bakalım neyim varmış. İlgin içinde ayrıca teşekkür ederim, benden de sana sevgiler canım benim…

  16. bbuket

    ana kız noldun hiç haberim yok bu aralar çok uzak kaldım buralardan 3 gün girmedim on marifete heralde 30 sayfa bakmam gerekecek. geçmiş olsun canımcım.

  17. kriizantem

    Bende uzak kaldım yaaaa, yoğunum bu aralar. Teşekkür ederim buketçim. Şu tahlil sonuçlarımı bekliyorum, inşallah kötü birşey yoktur. Aklım çıkıyor valla ters bişey olacak diye:)) Pazarteside gülenbayan gelecek bana, programı uyarsa başka birgün de banucaya gidicez beraber. Öyle yoğun ki gülenbayan, pazartesiye randevuyu zor kaptım:)

  18. banuca

    Gülenbayan geleceğini söyledi de sen nerden çıktın bakiiim kriizantem :))Şaka şaka hepinizi bekliyorum ben çok sevinirim, hele bi gelmeyin…

  19. kriizantem

    Ohooo banuca senin bişeyden haberin yok, piyangodan çıktım ben:))) Kendi kendimi davet ettim, sana gelecez ayarlayabilirsek. Ben müsaitimde güleni bilemiycem:)

  20. devince

    bloğunu kapatmana çok üzüldüm krizantem.bende pek zaman ayıramıyorum.Ama aradada olsa birşeyler paylaşmak çok güzel.Çok geçmiş olsun.Sonuçların iyi çıkar umarım.Moralini bozma her ne olursa olsun bütün hastalıkların ilacı moral.Sevgiler

  21. aytacrafts

    ne rahatsızlığı canım ya hiç haberim olmadı,bende çok uzak kaldım,tahliller fln demişsin,inşallah iyi çıkar.Bu arada buluşacağınıza çok sevindim,banucayada selamlarımı söyleyin gidince:)Çabuk iyileş sende iyi bak kendine,geçmiş olsun arkadaşım.

  22. kriizantem

    saolun caaaanım arkadaşlarım, devincem, yamalım, aytacım craftsım hiçbir sorunum yok, tüm sonuçlar tertemiz, ilginizden dolayı teşekkürler. Aytacım seni de özledim kızzzzzzzzzzzzz. Sende görünmez oldun:)Acemihobici sanada çok teşekkür ediyorum gözüm:)

  23. esinsel

    oooohh çok şükür iyiymişsin canım geçmişler olsun.son yorumu okuyuncaya kadar içim içimi yemişti.döktürmüşsün gene kriizantemcim,ellerine sağlık.ama bu ne yarışması bende destek vereyim.herşeyden bihaber kaldım epeydir :(

  24. kriizantem

    esinselim çok teşekkür ederim, bende sonuçları alana kadar türlü senaryolar kurmuştum:) Bu sonbahar yarışmasıydı yaa, sen yokmuydun o zaman. Eski bir yazım saolsun devince çıkarmış ortaya, ee eyeni yazı yollamayınca dostlar eski yazılardan soruyorlar hatırımı:)

  25. fiamma1

    Esinsel yarışma bitti canım çok oldu:)))Kriciğim sevindim iyi olmana, hoş geldin:)Aytacraft’ım seni merak ediyordum nerelerdesin ne zamandır sesin cıkmıyor?Bu arada gönülldenele de yok orta da haberiniz olan var mı?Ohh bu gülenbayan da çok oluyor cat orada cat kapı arkasında yaa beni kıskandırıp duruyor:)))Neyse Nalanam gelsin ve Allah nasip etsin biz de toplanıp kulaklarınızı çınlatırız. Gelebilen Istanbul’a baska yolu düşen var mı?? organize olalım hadi:))Banucugum, Gulenbayancıgım yolunuz düşmüyor mu buraya bak nalanam geliyor? gözlerimiz ısıldıyor:))

  26. kriizantem

    Fiammam saol canım benim…Gönüldenelenin annesi gelmiş, yanındaymış, kendiside iyiymiş.İstanbula ben gelirim, siz çağırın yeterki:))

  27. fiamma1

    Nalan’ın geliş tarihini bekliyoruz, bir kesinleşsin haber veririz herkeslere yüzyüze de tanışmış oluruz ne güzel, aytacraft gelemez nasılsa onun dedikodusunu yaparız.

  28. kriizantem

    Yaparız yaaaa, onuda çatlatırız, o mu hep bizi çatlatacak:)) Çelebide gelir. Başka istanbulda kim var, toplaşırız güzel olur, belki seside gelir, sesiber duy sesimiziiiiiii, istanbula yolculuğa ne dersin?

  29. banuca

    fiammacığım, annemi bırakıp pek bir yere gidemiyorum, İstanbul-İzmit yakın, sizlere herzaman kapım açık, siz gelin, ben inip sizi dağa kaldırırım:))

  30. kriizantem

    Yamalım beni ne zaman çağırırlarsa o zaman giderim, toplantı zamanını fiamma bilir. Sen hangi şehirdeydin yamalı?Banucanın fikride iyi, izmit her yere yakın, asıl toplantı buradada olsa iyi olur:) Bir kartepe yaparız 10marifetçiler:)

  31. sesiber

    Krizzz kendini nadasa aldın sandım ben. Çok geçmiş olsun, neyse ki iyiymişsin.Benim dünyagözde kasımda olmam gereken göz kontrolüm vardı, siz ayarlanın ben de o zamana alırım randevumu, bir taşla iki kuş olur.

  32. kucukgunes

    krizantem hastamısın ? geçmiş olsun. bende kaç gündür bloguna giremiyorum kapattınmı diye soracaktım. blogger bulunamadı hatası veriyor :(

  33. kriizantem

    Ya siz böyle yazıkça utanmaya başladım:))) Garip düzensiz bir ateşim vardı, birde koltukaltı lenfbezlerim şişmişti, ben bunu kendi kendime çok büyüttüm, türlü senaryolar kurarak kanser olduğumu sandım:))) Ultrason tahlil falan, hiçbişeyim yokmuş. Bişeyim olmadığını öğrenince ateşimde geçti, halsizliğimde:DSesicim nalan ablaya bağlı, o ne zaman gelirse bizde gideriz istanbula:)Küçükgüneşim bloğumu kapattım. Sesinin deyimiyle kendimi nadasa aldım:))

  34. nalana

    Önce kriicim çok geçmiş olsun.Pazartesi buluşunca kulaklarımız kızarır artık.Sonra da benim sergi 19 aralıkta Alibeyköyde Ehlibeyt Vakfında olacak.Hepinizi oraya beklerim.Ben istanbula birkaç gün önceden giderim ama günü şu an belli değil.Bu kez karşıda ikamet edeceğimdir.Bakırköy,Yeşilköy arasında filan kalacağım.İrtibat noktası Gülen ve Fiamma olsun fiammayla ayarlarsınız .haberleşiriz.Benim int bağlantım endirekt yolla olabilir …bibi ,gibikesinolmayan şeyler üzerine konuşmak ne kadar zormuş yahu

  35. fiamma1

    Nalanacığım sergi bir gün mü? Bakırköy e ulaşmakta özellikle karşıdan gelenler için kolay olur.. malum her yer bana uzak ıstanbul da ama Allah nasip etsin bir de iyi olayım o günlere kadar her yol aşılır, yeter ki gönüller bir olsun:)))Sergiye gelebilir miyim… gelebilir miyiz bilmiyorum ama senin koşturmacaların olacak bize zaman ayıramayabilirsin o gün ve doya doya konuşamayız.

  36. nalana

    Fiamma henüz kaçgün olabileceğini sormadım:))))ama istediğimkadar kalabiir sanırım. ben seni dolayısıyla sen de burayı haberdar edersin

  37. kriizantem

    Nalan abla, fiamma bir süre uzaktım yaaa, bu sergi ne sergisi desem ayıp etmiş olurmuyum? Bu ne sergisiyse bende gelebilirmiyim:))) İzmitten alibeyköye gelmek karşıdan gelmekten çok daha kolay:))Yamalım yazın mersine gelmeyi düşünüyordum silifke taşucunda arkadaş var, ona gideceğiz, seninlede mutlaka görüşürüm o zaman.

  38. devince

    ama ben kıskandım şimdi hıh..Koskaca Adanada benden başka marifetlide yok zaten:)Buraya yolunuz düşmezmi ki…Zaten gurbetteyim bu bana yapılır mı ?Biraz duygu sömürüsünün zararı olmaz herhalde

  39. kriizantem

    Bizimgibiler çok mu gezdirdin neee, hasta olmuş gülen. Gözünüzmü değdi neee, gelemeyecek bugün, az önce konuştum. Perşembe diye anlaştık artık:)Devincem yolun istanbula düşmüyormu hiç, senin düşmüyorsa bellimi olur bakarsın ben gelirim:)

  40. devince

    İlerde ne olur bilmem ama ufukta İstanbul görünmüyor bana.Fırsatın olursa gel krizantemcim…çok sevinirim:)

  41. hobizu

    ne toplantısı bu arkadaşlar bursa da olanınız var mı ayrıca neden 10 marifetçiler komitesi birleşip bir yemek falan düzenlemiyor yada düzenleniyorda ben mi bilmiyorum yeniyim ya ondan mı acaba…

  42. kriizantem

    Anekzura, benim bildiğim böyle bir toplantı olmadı şimdiye kadar, olduysada ben bilmiyorum. Gülenbayan saolsun, herkesi tek tek dolaşıyor, çokda toplantı denemez, birbir görüşmeler. Ama yemek fikri iyiyimiş, gündeme getirmek lazım.

  43. Merhaba, çalışmalarınıza bayıldım. TRT okul Anne Çocuk programına davet etmek istiyorum sizi, detayları konuşabileceğimiz bir telefon numarası alabilir miyim :)

Bir Cevap Yazın