Krizantem-Mutfak Panosu-Sonbahar yarışması

-

Yarışmaya katılacak eserlere devam. Aslında bu panoyu 2 ay önce yapmaya başladım, resmi atolye beyazda görmüştüm, çok hoşuma gitti. Yarışma bahanesiyle tamamlamış oldum. nasıl yapıldığına geçersek:)# Önce resmin çıktısını alıp, fotokopicide 2 tane A4 kağıdına sığacak şekilde büyüttürdüm.(ayrıca kabartma yapmak için resimden 2 tane olmalı.)#Kalın bir kontrplağın üzerine dekupaj tutkalıyla yapıştırdım.# Kabarmasını istediğim yerleri( rafın çekmecelerini, çaydanlığı ve abajuru, yerdeki saksıları, kaşıkların asıldığı küçük rafı vs…) Elimde olan ikinci resimden kestim ve altını oyun hamuruyla kapladım. Kuruduktan sonra resimde aynı yerlerine uhuyla yapıştırdım(boyutlu olması için).# Elimde daha önceden fimodan yapmış olduğum yaprakları uygun bulduğum yerelere yapıştırdım.# Çerçevesini oluşturmak için alçı-tutkal karışımını çevresine sürüp, ince bir fırçanın sapıyla spiral desenler verdim.# Çerçeveyi koyu kahverengiye boyayıp, parmak yaldız geçtim.# Beğenirmisiniz bilmem, ama ben buna çok uğraştım, o yüzden en sevdiğim çalışmam bu benim. Şu an mutfağa pano olarak astım, asıl amacım bunu altına bir raf yaptırıp bu panoyu rafın kapağı olarak kullanmak.

büyüklüğü anlaşılsın diye saatle yan yan çektim:)

43 yorum gelmiş

  1. cadikazani

    harika çalisma yontemine ise bittim ya kriizantemcim sen istesen neler neler yaparmissin sekerim yarisma bahanesiyle gorduk bu uretken yanini:)

  2. dolunay82

    ellerine sağlık.gerçekten çok uğraşmışsın belli.ama değmiş doğrusu.bu tür tablolara bakıp incelemek küçük detayları görmek çok hoşuma gider.başarılar dilerim kiirzantem.

  3. devince

    krizantemcim sende hiç materyal sıkıntısıda yok vallahi.Büyük bir hobi odan mı var yoksa senin.Ay nerden buluyorsun böyle ilginç malzemeleri…her seferinde şaşırıyorum

  4. sesiber

    Harika olmuş, kabartmalar çok iyi durmuş. Raf yaptırmak ta iyi fikirmiş, ellerine sağlık, güle güle kullan arkadaşım.

  5. tuanaderin

    süper olmuş,gerçekten çok beğendim.Ben de bu tür çalışmanın nasıl yapıldığını merak ediyordum ellerine sağlık.

  6. kriizantem

    devincem, sesicim ve tuana derin çok teşekkürler kızlar:)devincem nerdeeee hobi odası, iki katlı küçük bir dolabım var, herşey onun içinde tıkış tıkış. Birşey yapmak isteyince, aradığımı bulabilmek için hepsini birden dökmek zorunda kalıyorum, bu sefer ortalık çok dağılıyor. İşim bitince ortalığı toplamak daha çok zamanımı alıyor, bu böyle gidiyor:) Malzemelerimde bir yılın birikintisi işte. Birde genç kızım var ne lazım olursa gönderiyorum alıp geliyor:))))

  7. aheng

  8. kriizantem

  9. ozlemyr

    Ellerinize sağlık. Bir şey sormak istiyorum. Bildiğim kadarıyla kabartmalarda model hamuru kullanılıyor. Oyun hamurunda kuruyunca çatlamalar olmaz mı? Ben model hamuru kullanıyorum, o da her yerde bulunmuyor ve oldukça pahalı.

  10. kriizantem

    Ben model hamuru hiç kullanmadım, yerine ne koyabilirim diye düşünürken oyun hamuru geldi aklıma. Bunu daha önceburdaki çalışmam da denemiştim, fincanların altını oyun hamuruyla kapladım, 3 aydır kullanıyorum hiçbir sorun çıkmadı. Belki üzerine kullandığım yapıştırıcı(uhu)dan dolayı çatlama yapmadı. En son aşamada vernikde kullanıyorum. Şimdilik bir sorun olmadı yani. Eğer herhangi bir sorun olursa yazarım. Sevgiler

  11. fiamma1

    Emeğine ve ellerine sağlık cok emek vermişsin, raf kapağı olduktan sonraki halini de paylaşırsan cok sevinirim.

  12. kondor

    EE YAKIN FOTOYA NE OLDU BEN ÇEKMECELERİN İÇLERİNE BAKACAKTIM HANİ DAĞINIKMI TOPLU NE BİLEYİM. KESİN BU DOLAP KAPAĞI OLMALI EVET DOLABIN İÇİNEDE ÇUKULAR DOLDURMALI YA BEN AÇTA DEĞLM BU NE YA. TUTAYIMDA KAÇAYIM BARİ. ŞİMDİ BU KRİZ ANTEN GELİR LAF EDER BANA:)

  13. kriizantem

    Ay noluyor kızlar:)))) Yakın foto gelecek inşallah:)) Bir tembelim ki bu aralar elim kolum kalkmıyor. EN KISA ZAMANDA DİYEYİM ARTIKIM:) Eşim ilk günlerde nickimi kriz anten sanmış ne gülmüştüm. Şimdi o aklıma geldi :DFiamma teşekkürler, kondor teşekkürler…Embir sana da teşekkürler barii:)))(niye ettiğimi bilmiyorum ama içimden geldi)

  14. ozlemyr

    Bu oyun hamuru işini çok sevdim. Ben de barada bulamadım diye Ankara’ya her gittiğimde almaya çalışıyorum, ya az geliyor ya da çok abartıyorum pahalıya patlıyor. Artık çocukların hamurlarından fazlaca alırız olur biter. Teşekkürler, çok faydalı birşey öğrenmiş oldum.

  15. kriizantem

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum