Kroşe Hayvanları Fırçalama

-

Amigurumi hayvanlar fırçalanarak, tüylü hayvanlar haline getiriliyormuş.

Blog yazarı özetle şunları söylemiş:Yün, tiftik ve bambu ipliğin fırçalamaya çok uygun, akrilik ve pamuklu ipliğin ise uygun olmadığını okuduğunu, ancak yine de sonucu kendi görmek istediği için bir deneme yaptığını söylemiş. Sonuçta akrilik ve pamuklu iplikle kürk-tüy havasını yaratmak için daha uzun süre fırçalamak gerekiyormuş ayrıca diğerlerinde olduğu gibi doğal görünmüyormuş. (ama yine de her tür iplikle yapabilirsiniz siz diyor)Bu tekniği denemeden önce mutlaka fırçalayacağınız işle aynı iplikten bir şey üzerinde deneme yapın ki, emeğiniz ziyan olmasın!Kullanılan fırça, evcil hayvan tüylerini fırçalamakta kullanılan bir fırça.Genel olarak iplikleri ve kroşe hayvanları fırçalamakla ilgili püflere buradan, bu köpekciğin nasıl yapıldığıyla ilgili bilgiye ise buradan ulaşabilirsiniz. Burada da aynı siteden birçok amigurumi evcil hayvan örnekleri, ve burada vahşi hayvan örnekleri görebilirsiniz.

4 yorum gelmiş

  1. aysun0687

    istediğii hayvanların peluşlarını bulamayanlar bunlardan elde edip fırçalayabilir mesela ben öyle yapıcam bunu gördüğüm iyi oldu hakketten :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Video: Amigurumi örgü oyuncak Uykucu Bebek

| | 2 Yorum

Amigurumi örgü ağaç yapılışı

| | 0 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 33 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum