Salı, Aralık 6, 2016
küçük bi rötüş yaptım, rahatladım:)

küçük bi rötüş yaptım, rahatladım:)

12
halının son hali
halının son hali

kardeşimin odası için halı aldık. ancak odaya koyduktan sonra halının çift kat dokunan yerlerinin kenar kısmında görünen açık renk beni çok rahatsız etti. odaya girip çıktıkça battı resmen, napabilinir diye oturdum başına ve küçük bi rötüşle o bölgeyi kapattım. şimdi artık rahat rahat bakıyorum halıya, takıntılı mıyım neyim:)))

bütün ilmeklerin sırayla kesilmesi sonucu oluşan görüntü, tabi ilk başta kesilen ip biraz eğri büğrü duruyo ama kısa sürede kendini toparlıyo
ilmeklerin yarısının kesilmiş hali
ilmeklerin yarısının kesilmiş hali
her ilmeğin ön kısmını dibinden keserek ipin uzamasını sağladım
kesmeye başlamadan önce çift  katlı olan yer bu şekilde görünüyodu
kesmeye başlamadan önce çift katlı olan yer bu şekilde görünüyodu
halının ilk hali
halının ilk hali

12 YORUMLAR

  1. Eline sağlık Yephek, çok güzel olmuş, takıntılı olmak da güzel, eğer taktıkların güzelse, ki bu onlardan:)

  2. Nasıl sıyrıklarız biz ki hazır aldığımız halıları bile rahat bırakmıyoruz. Ne diyeyim bilemiyorum. Harikasınız. mutlu sabahlar…

  3. Tahta eksikliğinden değil sevgili Sesiberciğim, tahta fazlalığından oluyor bu durumlar… yer dar malum:)) bana öyle diyor tanıdıklar çogu zaman ,teselli bulup o fazla tahtayı da sevmek lazım:)

  4. Ben de seviyorum o tahtamı gerçekten, onun sayesinde diğer düşünüp te sıyıranlardan farklı oluyoruz. Üşüten ve su alan yerlere fazla tahtayı kapatın, olsun bitsin.

  5. sesiber fazla tahtanızla bu kadar barışık olmanız şahane doğrusu, bende var mı emin değilim hala, sanırım ilerleyen yaşlarda daha iyi farkedicem olup olmadığını, ama benim tahta sayısında da bi karışıklık olduğu kesin, eksik olacağına fazla olur umarım, dur ben bi sayayım:)))

  6. yani yanlış anlama yephek ama halıya bu çözümü bulduğuna göre var sende de birşeyler:)) ben gurula taşıyorum tahtamı, seve seve:))