Cuma, Aralık 9, 2016
Küçük Çantaya Büyük Çiçek

Küçük Çantaya Büyük Çiçek

62

çanta süsleme
Bu çanta benim üniversite mezuniyetimde aldığım bir çantaydı. Üzerinde başka bir broş vardı fakat ben o broşu çıkarıp kıyafetlerimde kullanmaya başlamıştım. Bir köşede atılı dururken gördüğüm çantamı aldım ve üzerine bir çiçek yaptım kocaman. Gri kıyafetim çok olduğu için biriyle kullanırım elbet bir gün :)

çanta süsleme
Yaprakları tek tek yapıp çantanın üzerine diktim ve ortasına da bir boncuk kondurdum. Başka bir renk koysam mı koymasam mı diye çok düşündüm, kocaman gri boncuğuma gitti elim yine :)

62 YORUMLAR

  1. ommm bu olmadı işte, hayır bu bir senayatılgan tarzı olamaz, olmamalı. bir deneme olabilir, nihai ürün değildir. değil di mi?

  2. yaaa beğenmedim ben işte, diğer işlerine bakınca bu eğreti olmuş. ama bakıyorum diğer arkadaşlar beğenmiş. bu durumda zevksizliğin zirvesi ben oluyorum. allaam ben neden böööleyim yaa.. bir dönem londra’da kalmıştım acaba onun snobluğu olabilir mi?

  3. :D Saat geç oldu belki yorgunluktandır diyesim var ama o karadenizliler için geçerlidir :) Belkide ben beklentilerinizi mi arttırıyorum acaba da vurucu şeyler olmayınca eksik hissettin diye düşündüm :D Bilemedim şimdi saat12 :) Ben karadenizliyim ama ve saat geç oldu, durdu beynim gerçekten :) Olur öyle arada herşeyi de beğenmeyebiliriz değil mi takma kafana 12 :)

  4. çantayı mı beğenmedin? gülü mü beğenmedin? gülün rengini mi beğenmedin ? belki gri kumaşla çantayı komle kaplasan gülün güzelliği daha ortaya çıkar çantanın modeli çok güzel kumaşı yenilemek gerekebilir

  5. Ha yanına bir iki tane başka renk küçük çiçek kondur de aynısından onu denerim ama o anda gri gelmiş içimden öyle yapmışım :) Gri kıyafetim çok yaz için onlarla kullanırım hesabına :) Ama baştan, oyyyyy düşüncesi bile yordu şimdi gece gece :)

  6. şahane elbiseler dik ondan sonra böyle bişey yap. ben de beğenmeyeyim ve tüm kabahat benim olsun öyle mi? vurun abalıya. güzel diil işte diil

  7. bence sen beklentileri yükseltip beğenileri azaltıyosun elinde olmadan:P ama ben bu çantayı çok beğendim.Büyük çiçek çok güzel durmuş, ayrıca galiba pembiş minik kızın.Çanta pembeylede çok güzel durmuş.Ellerine sağlık.Bu arada Karadenizin neresindensiiin?

  8. :)) evet ben de karadenizliyim ama eşim size daha yakınmış:) ben ofluyum eşim rize ardeşen.Sen tut bir uçtaaan öbür uca giit:)) Bu arada daha önce söylemiş miydim? atılgan benim kızlık soyadım:))))

  9. Az daha kütüğe girsek ben bu siteden birileriyle akraba çıkarım zaten, karadenizime selamlar :) yagmuryurek de Artvinliymiş mesela :D Ayrıca söylememiştin kızlık soyadın pek bir güzelmiş o zaman, kanım kaynadı o soyada nedense :)
    Ben kültür kaynaşması olsun, karadeniz kültürü yayılsın diye Edirneye kadar geldim :) (Tamamen kısmet buraya gelişim tabi bunlar işin latifesi :) )

  10. Olur mu hiç :) Heryerdeyiz biz heryerde… Bakın sizin evde var bizim evde var heryerde karadenizli :) Hahahaa :) Valla beynim durdu diyorum çenem açıldı ters orantı var diyeceğim ama benim çenemin düşüşü onunla alakalı değil, hoş sohbet arkadaşlar görünce düşüyor haliyle… İyiki varsınız yav :)

  11. :)))) ilahi zulaltan gece gece güldürdün benii :))) ama benim tanıdğım konyalı arkadaşlarımdan hiç biri öle konuşmuyooo, onun için değişik geldi bana herhal.
    walla ben de yolladığım eserim :P eklendi mi diye bi bakiim dedim ama ii oldu böle :)) Bu arada facebookta var mısın senay?

  12. Facebookta olmayan mı var :) Ama 10marifetle alakalı falan değil, hani arkadaşlar hobi işleriniz de ekliyorlarya ben birşey eklemiyorum oraya kişisel şahsi facebookum var eksik mi kalcam :D

  13. valla bu deterjan işine ben karışmam zira bizim çamaşır makinası bozulmuştu babam yeni aldı bu deterjanı denemeye kalkıp sonra dumanlar çıkmasın başım belaya girer çamaşır makinası benim olsa sorun yok :)

  14. Hahahaa :) Bak şimdi duran kafamı çalıştırdın… Dün biri bana arkadaşlık isteği göndermiş kızlık soyadı Atılgan olan bir bayan :D Bende eşime sordum canım böyle birini tanıyor musun diye :D O da hayır dedi bende kabul etmedim haliyle :D Hahaha aslında bulmuşsun beni o zaman, bir haber versene ekleyeceğim seni diye :D

  15. ayh ne biliiim ben de mailini girdim, eşleşti dedi ama becerebildim mi bilemedim :) isim dışı arama ilk defa yapıyodum:)).
    Zulatan o topları kullanmadım ama bu söylediğim gerçekten doğal, organik kelimesinin bu kadar çok herşeye kullanılmasınıda sevmiyorum, bu deterjan doğal ve gıda ürünlerinden yapılıyo.tarifini yollamıştım.Benim derdim bunun kullanımı artmalı çünkü kullanım arttıkça önce biz sonra sularımız vs. bir zincir bööööyle uzayacak.Yapımı çok kolay maliyeti çook düşük bir de yani.
    sonra kalıntılar biliyorum ki yediğim şeyler ooooh mis :))
    Organik ürünlere gelince, yediğimiz hiç bir gıda tam anlamıyla organik olamıyor çünkü tohumundan gübresine kadar herşeyi doğal yapsakta maalesef artık yağmur suyu temiz değiil.AAAAAyh bak yine çenem düştüü :))) bu konu beni çopk heyecanlandırıyo kusura bakmayın.
    Ben bu kadar detayları inceleyenlere sinir olur kızardım taaaaa kiiii çocuklarım olana kadar onun için tekrar kusura bakmayın .)

  16. senayyyyy karadenızlı oldugunu bılmıyordummm..benım katıldıgım festıvalde karadenız ıllerı festıvalıydı ve en uzun horon halkası denemesı yapıldı guınes e gırmek ıcın ..( yazılısı tam nasıl bılmıyorum ama rekorlar kıtabı işte):))

  17. en çok görmek istediğim yer karadeniz bölgesi trt de gezelim görelim programında falan gösteriyorlardı bayılmıştım yeşilliğine,doğasına :) inşallah bir gün görürüm oraları :)

  18. Zulaltan inşallah bir gün gitmek nasip olur sanada. Valla ne yalan söyleyeyim yeşilliğe alışık olduğumdan herhalde Sizin ralar bana pek bir kuru geliyor :) Yeşili mumla arıyorsun sanki :)

  19. serpil, herhalde ankara’da yapılan karadeni günlerinden bahsediyor.Zulaltaan, oraları görsen kainat yok olana kadar o yeşilliğin tükenme ihtimalini aklına bile getirmezsin:) Şenaay, İç anadolu çok kurak geliyo dimiii?