Küçük Çantaya Büyük Çiçek

-

çanta süsleme
Bu çanta benim üniversite mezuniyetimde aldığım bir çantaydı. Üzerinde başka bir broş vardı fakat ben o broşu çıkarıp kıyafetlerimde kullanmaya başlamıştım. Bir köşede atılı dururken gördüğüm çantamı aldım ve üzerine bir çiçek yaptım kocaman. Gri kıyafetim çok olduğu için biriyle kullanırım elbet bir gün :)

çanta süsleme
Yaprakları tek tek yapıp çantanın üzerine diktim ve ortasına da bir boncuk kondurdum. Başka bir renk koysam mı koymasam mı diye çok düşündüm, kocaman gri boncuğuma gitti elim yine :)

62 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    ommm bu olmadı işte, hayır bu bir senayatılgan tarzı olamaz, olmamalı. bir deneme olabilir, nihai ürün değildir. değil di mi?

  2. saatoniki

    yaaa beğenmedim ben işte, diğer işlerine bakınca bu eğreti olmuş. ama bakıyorum diğer arkadaşlar beğenmiş. bu durumda zevksizliğin zirvesi ben oluyorum. allaam ben neden böööleyim yaa.. bir dönem londra’da kalmıştım acaba onun snobluğu olabilir mi?

  3. senayatilgan

    :D Saat geç oldu belki yorgunluktandır diyesim var ama o karadenizliler için geçerlidir :) Belkide ben beklentilerinizi mi arttırıyorum acaba da vurucu şeyler olmayınca eksik hissettin diye düşündüm :D Bilemedim şimdi saat12 :) Ben karadenizliyim ama ve saat geç oldu, durdu beynim gerçekten :) Olur öyle arada herşeyi de beğenmeyebiliriz değil mi takma kafana 12 :)

  4. zulaltan

    çantayı mı beğenmedin? gülü mü beğenmedin? gülün rengini mi beğenmedin ? belki gri kumaşla çantayı komle kaplasan gülün güzelliği daha ortaya çıkar çantanın modeli çok güzel kumaşı yenilemek gerekebilir

  5. senayatilgan

    Ha yanına bir iki tane başka renk küçük çiçek kondur de aynısından onu denerim ama o anda gri gelmiş içimden öyle yapmışım :) Gri kıyafetim çok yaz için onlarla kullanırım hesabına :) Ama baştan, oyyyyy düşüncesi bile yordu şimdi gece gece :)

  6. saatoniki

    şahane elbiseler dik ondan sonra böyle bişey yap. ben de beğenmeyeyim ve tüm kabahat benim olsun öyle mi? vurun abalıya. güzel diil işte diil

  7. deliisibunlar

    bence sen beklentileri yükseltip beğenileri azaltıyosun elinde olmadan:P ama ben bu çantayı çok beğendim.Büyük çiçek çok güzel durmuş, ayrıca galiba pembiş minik kızın.Çanta pembeylede çok güzel durmuş.Ellerine sağlık.Bu arada Karadenizin neresindensiiin?

  8. deliisibunlar

    :)) evet ben de karadenizliyim ama eşim size daha yakınmış:) ben ofluyum eşim rize ardeşen.Sen tut bir uçtaaan öbür uca giit:)) Bu arada daha önce söylemiş miydim? atılgan benim kızlık soyadım:))))

  9. senayatilgan

    Az daha kütüğe girsek ben bu siteden birileriyle akraba çıkarım zaten, karadenizime selamlar :) yagmuryurek de Artvinliymiş mesela :D Ayrıca söylememiştin kızlık soyadın pek bir güzelmiş o zaman, kanım kaynadı o soyada nedense :)
    Ben kültür kaynaşması olsun, karadeniz kültürü yayılsın diye Edirneye kadar geldim :) (Tamamen kısmet buraya gelişim tabi bunlar işin latifesi :) )

  10. senayatilgan

    Olur mu hiç :) Heryerdeyiz biz heryerde… Bakın sizin evde var bizim evde var heryerde karadenizli :) Hahahaa :) Valla beynim durdu diyorum çenem açıldı ters orantı var diyeceğim ama benim çenemin düşüşü onunla alakalı değil, hoş sohbet arkadaşlar görünce düşüyor haliyle… İyiki varsınız yav :)

  11. deliisibunlar

    :)))) ilahi zulaltan gece gece güldürdün benii :))) ama benim tanıdğım konyalı arkadaşlarımdan hiç biri öle konuşmuyooo, onun için değişik geldi bana herhal.
    walla ben de yolladığım eserim :P eklendi mi diye bi bakiim dedim ama ii oldu böle :)) Bu arada facebookta var mısın senay?

  12. deliisibunlar

    mail yoluyla iletişimi pek sevmiyorum:)) şu deterjan işi yada çevre meselesiyle alakalı ordan iletişime geçsek dedim ama zulaltan sen var mısın?

  13. senayatilgan

    Facebookta olmayan mı var :) Ama 10marifetle alakalı falan değil, hani arkadaşlar hobi işleriniz de ekliyorlarya ben birşey eklemiyorum oraya kişisel şahsi facebookum var eksik mi kalcam :D

  14. zulaltan

    valla bu deterjan işine ben karışmam zira bizim çamaşır makinası bozulmuştu babam yeni aldı bu deterjanı denemeye kalkıp sonra dumanlar çıkmasın başım belaya girer çamaşır makinası benim olsa sorun yok :)

  15. senayatilgan

    Hahahaa :) Bak şimdi duran kafamı çalıştırdın… Dün biri bana arkadaşlık isteği göndermiş kızlık soyadı Atılgan olan bir bayan :D Bende eşime sordum canım böyle birini tanıyor musun diye :D O da hayır dedi bende kabul etmedim haliyle :D Hahaha aslında bulmuşsun beni o zaman, bir haber versene ekleyeceğim seni diye :D

  16. deliisibunlar

    ayh ne biliiim ben de mailini girdim, eşleşti dedi ama becerebildim mi bilemedim :) isim dışı arama ilk defa yapıyodum:)).
    Zulatan o topları kullanmadım ama bu söylediğim gerçekten doğal, organik kelimesinin bu kadar çok herşeye kullanılmasınıda sevmiyorum, bu deterjan doğal ve gıda ürünlerinden yapılıyo.tarifini yollamıştım.Benim derdim bunun kullanımı artmalı çünkü kullanım arttıkça önce biz sonra sularımız vs. bir zincir bööööyle uzayacak.Yapımı çok kolay maliyeti çook düşük bir de yani.
    sonra kalıntılar biliyorum ki yediğim şeyler ooooh mis :))
    Organik ürünlere gelince, yediğimiz hiç bir gıda tam anlamıyla organik olamıyor çünkü tohumundan gübresine kadar herşeyi doğal yapsakta maalesef artık yağmur suyu temiz değiil.AAAAAyh bak yine çenem düştüü :))) bu konu beni çopk heyecanlandırıyo kusura bakmayın.
    Ben bu kadar detayları inceleyenlere sinir olur kızardım taaaaa kiiii çocuklarım olana kadar onun için tekrar kusura bakmayın .)

  17. ssserpil

    senayyyyy karadenızlı oldugunu bılmıyordummm..benım katıldıgım festıvalde karadenız ıllerı festıvalıydı ve en uzun horon halkası denemesı yapıldı guınes e gırmek ıcın ..( yazılısı tam nasıl bılmıyorum ama rekorlar kıtabı işte):))

  18. zulaltan

    en çok görmek istediğim yer karadeniz bölgesi trt de gezelim görelim programında falan gösteriyorlardı bayılmıştım yeşilliğine,doğasına :) inşallah bir gün görürüm oraları :)

  19. senayatilgan

    Zulaltan inşallah bir gün gitmek nasip olur sanada. Valla ne yalan söyleyeyim yeşilliğe alışık olduğumdan herhalde Sizin ralar bana pek bir kuru geliyor :) Yeşili mumla arıyorsun sanki :)

  20. deliisibunlar

    serpil, herhalde ankara’da yapılan karadeni günlerinden bahsediyor.Zulaltaan, oraları görsen kainat yok olana kadar o yeşilliğin tükenme ihtimalini aklına bile getirmezsin:) Şenaay, İç anadolu çok kurak geliyo dimiii?

Bir Cevap Yazın

Kedi işlemeli clutch çanta

| | 0 Yorum

Fil desenli el boyaması el çantası

| | 0 Yorum

Çuval kumaştan çiçekli el çantası

| | 0 Yorum

Kumaş boyama keten el çantası

| | 0 Yorum

Nakış ve kumaş kombinli el çantası

| | 0 Yorum

Wayuu mochila çanta

| | 0 Yorum

Kişiye özel kumaş boyama bez çantalar

| | 0 Yorum

Ananas motifli portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanaviçe işi clutch çanta

| | 0 Yorum

Püsküllü portföy çanta

| | 0 Yorum

Ekose kumaş ve deri detaylı clutch

| | 0 Yorum

Kot kumaştan portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanvas çanta – inek aplikeli

| | 0 Yorum

Fermuarlı kanvas çanta

| | 1 Yorum