KÜÇÜK DURU

-

Bu Küçük Duru pek bir süslü ve becerikli. Etrafta dağınık duran kolye, küpe, blilezik, broş ne var ne yoksa takıp takıştırıyor. Bana lazım olduğunda da hemen elini uzatıp veriyor. Paylaşmayıda çok sever birde sürekli böyle sırıtır. Çok seviyorum bu kızı:)))Fotoğraflarla yapım aşamalarını izlemek isterseniz bloğuma buyrun gelin.

16 yorum gelmiş

  1. yalnzben83

    ÇOK CİCİ OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK. ASKIYI DA KURDELA TARZI BİRŞEYLE SARSANIZ DAHA CİCİ OLMAZ MIYDI? BENİM Kİ SADECE BİR FİKİR.

  2. ds handmade

    Ben de kolyelerimin bir kısmını etek askısına takıyordum. (karşılıklı kancaları olan askılardan) bu harika bir fikir oldu. askıyı böyle süslemeli. ellerine sağlık. bloga geliyorum.

  3. Kapkaracamdankelebek

    Çok güzel olmuş ama yeteceğini hiç zannetmiyorum.Tecrübeyle sabit.Bunun gibi üç tane bile olsa hanımlara yetmez gibime geliyor.

    Nedük zaten seninde dediğin gibi yetmiyor.Bu ağacın durduğu yerin duvarına astım Küçük Duru’yu ancak toparladı. O da yetmezse ikiz kardeşim Küçük Deniz’i yaparım yanına:)))Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar:)Sesiber seninde tatlılıkta benden aşağı kalır yanın yok.Hem tatlı hemde beceriklisin:)

  4. dilevser

    ay çok şirin bayıldım.. bana bundan bir sürü tane lazım ama bir tane yapıp bazılarını asabilirim.. bir kaç değişik takı askısı düşünüyorum buaralar.. şimdi düşünmeye başladım bir kaç aya ancak biter daha tasarlama aşamasında.. ama durudan bende istiyorum o kesin :) hatta buna kardeşim de bayılır onun listesine ekliyim ben :)

  5. golgeliyol

    Blogunu gezerken gordum hemen 10 Marifetten bulup yorum yazmak istedim:)Cok begendim cok cok guzel olmus.Becerebilirsem ben de yapicam:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum