Küçük kot kutu

-

elişi çalışmaları
Ne zamandır böyle küçük bir kutu istiyordum, yüzüklerimi koymak için. Ama 4 yapraklı yoncalarım ve 5 yapraklı yoncam (evet 5 yapraklı, gördüğünüz üzere ortadaki 5 yapraklıdır :D) yüzüklerimden önce kondular kutuma.
Çocuğu olan herkesin vardır mutlaka bu kutulardan. Oyun hamuru kurur, kaybolur, ödeve kullanılır, bir şekilde boş kalır o kutu. Kimsenin aklına gelmez sanırım süsleyip püsleyip kutu olarak kullanmak. (Senaat ablanın bile :D ) Ama benim aklıma geldi işte :) Aldım makası elime kestim bir kot daha :) Kutunun da biraz daha boyunu küçülttüm, sonra da slikonla kot kumaşı kutuya yapıştırdım. Üstüne de renksiz oje yardımı ile parlak taşlardan yapıştırdım ve kutumu tamamlamış oldum :D Umarım siz de beğenirsiniz.

kutu kaplama

6 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Bediaaa

Hepinize merhabaaa.. Öncelikle 14 yaşındayım. Ailemi,arkadaşlarımı ve hayatımı çok seviyorum.(Şu sınavlar olmasa daha iyi ama. :D ) Hemen hemen iki yıldır yenileme,geridönüşüm ve yeni şeyler üretme çabası içindeyim. Hep takip ettiğim Sitedir 10 marifet. Umarım becerebilirim ne diyeyim :)

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum