Pazartesi, Aralık 5, 2016
KÜÇÜK SÜSLER, PÜSLER….

KÜÇÜK SÜSLER, PÜSLER….

11

Gece gece hasta hasta kalktım sizin için araştırmalar yaptım.:))Ne kadar başarılı oldum bilinmez ama dikkatimi çekenleri “bunuda bu arkadaş yapar ” dediklerimi yolladım bakalım.Bu polardan yapılmış objeler çoğumuzun işine yarayacaktır eminim. Artan kumaşlardan, polardan, deriden, keçeden…..Anahtarlık, kolye süs,püs…..İşte link burda :)))

11 YORUMLAR

  1. geçmiş olsun dilek ablacığım:))mevsim değişiminden herkes hastalanıyor bu dönemde.umarım kısa zamnda atlatırsın:))kitty ler çok güzel:))

  2. Geçmiş olsun sevgili asyayaren, paylaşımın için teşekkürler,hepsi birbirinden güzel ayrım yapamıyorum ama kedi aklımda kaldı:)

  3. arkadaşlar çok teşekkür ederi.. sanıırm rahatsızlığım mevsimseldi. ciğerlerimi üşütmüşüm ve aynı zamanda da kum döküyordum. şu anda iyiyim çok şükür. ilaçlarla 2 hafta önce ayaklandım ..ortalıkta görünemememin sebebei de. öğleden sonralaraı kıızmın sınıfının okuma bayramı için yapacakları etkinliklere yardıma idiyorum. sanırım bir kaç ay da gideceğim . okuldan dönüncede dersti yemekti falan akşam oluyor zaten . bu yüzden pek ortalıkta görünemiyorum maalesef. işte çalışırken iyiydi. her an her saniye yorumlarda kalabiliyordum. ama şimdi nerdeeee:(((ayrıca modeller işinize yararsa çok sevinirim:)))