KÜÇÜK SÜSLER, PÜSLER….

-

Gece gece hasta hasta kalktım sizin için araştırmalar yaptım.:))Ne kadar başarılı oldum bilinmez ama dikkatimi çekenleri “bunuda bu arkadaş yapar ” dediklerimi yolladım bakalım.Bu polardan yapılmış objeler çoğumuzun işine yarayacaktır eminim. Artan kumaşlardan, polardan, deriden, keçeden…..Anahtarlık, kolye süs,püs…..İşte link burda :)))

11 yorum gelmiş

  1. aydin gelini

    geçmiş olsun dilek ablacığım:))mevsim değişiminden herkes hastalanıyor bu dönemde.umarım kısa zamnda atlatırsın:))kitty ler çok güzel:))

  2. fiamma1

    Geçmiş olsun sevgili asyayaren, paylaşımın için teşekkürler,hepsi birbirinden güzel ayrım yapamıyorum ama kedi aklımda kaldı:)

  3. asyayaren

    arkadaşlar çok teşekkür ederi.. sanıırm rahatsızlığım mevsimseldi. ciğerlerimi üşütmüşüm ve aynı zamanda da kum döküyordum. şu anda iyiyim çok şükür. ilaçlarla 2 hafta önce ayaklandım ..ortalıkta görünemememin sebebei de. öğleden sonralaraı kıızmın sınıfının okuma bayramı için yapacakları etkinliklere yardıma idiyorum. sanırım bir kaç ay da gideceğim . okuldan dönüncede dersti yemekti falan akşam oluyor zaten . bu yüzden pek ortalıkta görünemiyorum maalesef. işte çalışırken iyiydi. her an her saniye yorumlarda kalabiliyordum. ama şimdi nerdeeee:(((ayrıca modeller işinize yararsa çok sevinirim:)))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçe anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Herkese merhaba Ayakkabı kalıbını çiziyoruz, kalıbını çıkarıyoruz ve iki taraflı olarak çizip kesiyoruz. Üzerine kar tanesi çizimi yapıp dikiyoruz. İki parçayı da birleştirip dikiyoruz. Bileği için dikdörtgen bir parça ölçüp...