Küçülen kağıttan takılar – takılabilir minik sanat taneleri

-

Küçülen kağıttan takılar, takılabilir minik sanat taneleri. Pinler son yıllarda çok fazla alternatifle tekrar hayatımıza girdiler. Eskiler için broş, pin, rozet daha çok taşlı, dantelli ve göz alıcı yaka takılarını ifade ediyor. Şimdi bu gelenek biraz değişmeye başladı diyebiliriz. Cibartwork ürünlerini bu değişen gelenek üzerine hazırlıyorum. Hayvan figürleri, bitkiler, sloganlar, kişiye özel tasarımlar kısacası aklınıza gelen her şey artık takı haline getirilebilir. Bu takılar sadece yakalarınızı değil; ayakkabılarınızı, çantalarınızı, tokalarınızı süsleyebilirler.

Bu takıları yapmak için gerekenler: küçülen kağıtlar, kesim makineleri ya da diğer kesim malzemeleri, çizim markerları, fırın, kuru boyalar ya da akrilik boyalar, broş ve küpe iğneleri.

Gerisi sizin çizim ve tasarım yeteneğinize kalmış.

Küçülen kağıtlarla çalışmak oldukça zevkli de. Siz de kolaylıkla deneyebilirsiniz.
Küçülen kağıdın mat yüzüne istediğimiz motifin siyah keçeli kalemle kopyasını çiziyoruz. Boyadıktan sonra alüminyum folyo veya yağlı kağıt ile fırınlıyoruz yaklaşık 5 dakika kadar. Fırından çıkınca hem küçüldüğünü hem de sertleştiğini göreceksiniz zaten kağıdın. Üzerine bir ağırlık koyaraka düzleştirmek gerekebilir.
Küçülen kağıtla takı yapımı hakkında detaylı bir tarif ve anlatımlı video için linkte de bakabilirsiniz.

Sipariş ve özel tasarım talepleriniz için bana ulaşmak isterseniz profilime beklerim.

Bir Cevap Yazın

Kağıttan siyah beyaz valiz çanta

| | 0 Yorum

Craft clutch çanta

| | 0 Yorum

Kağıttan clutch çanta modelleri

| | 0 Yorum

Kağıttan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Faber Castell set ile yapılmış kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Fon kağıdı ile çerçeve süsleme

| | 2 Yorum

Kağıtlardan perde

| | 0 Yorum

Kartondan mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Kutudan evler- balkon duvar süsü

| | 0 Yorum

Kostüm detaylı kitap ayraçları

| | 0 Yorum

Dantel süslemeli vintage magnet yapımı

| | 0 Yorum