Salı, Aralık 6, 2016
Kulaklık kablosunu değerlendirelim

Kulaklık kablosunu değerlendirelim

24
kulaklık kablosunu nasıl değerlendiririz?

Merhaba! Henüz yeni üyeyim ve ilk yazım oluyor bu kulaklık kablosu :) Resimde gördüğünüz gibi , kulaklık kablosundan kolye yaptım :)) hem kolay şekil alma açısından hemde renk açısından iyi oluyor. Ayrıca iyi bir geridönüşüm olduğunu düşünüyorum. Bu arada beni de görmüş oldunuz büyük göstersemde 15 yaşındayım haberiniz olsun :))

24 YORUMLAR

  1. Betulunlifleri ; çooook çok teşekkür ederim :))Yenihayat54 ; :))) gün gelir bozulur ablacım merak etme , ben teşekkür ederim asıl. :)Asenayagmur ; Bir dahaki sefere inş. :) teşekkür ederimYokumdiyor ; Sağol ablam , hoşbuldum :)BynFavori42 ; Hiii ölürüm :) teşekkürler ablacım.Minihobi ; Teşekkür ederim . Kesinlikle hoşbuldum :))Alonenes ; Sağol canım :)Herkese çok teşekkür ediyorum ablalar takımım :))

  2. amanda aman aramıza minik kardeş gelmiş hoş gelmiş pekte becerikliymiş ablasııııııııııııııııııııııı:)))))))))))) hem seni hemde kolyeni tuttum

  3. BynFavori42 ; Hiii ölürüm :) teşekkürler ablacım.

    ölme ölme sen öyle gül, bayıldımmm gülmene ablasının şekeri öptm cnm marifet dünyasına hoşgeldin (bi bağımlı daha oldu) :))

  4. ALFA1 ; Çok teşekkür ederim :)03Bellinda ; Tutan ellerini gözlerini yerimm ablam :))BynFavori42 ; Ablacığım benim ya :))Bkayabey ; Beğenmene sevindim , çok sağol :)