Kültürlü Askılık

-

Taktım bende kitaplara, yine kitaplı bir çalışma buldum. Kitaptan yapılan askılık için buraya bakabilirsiniz.

embir

19 yorum gelmiş

  1. embir

    yaşasınnnn beğenenler çıktı…Klasörlede olur ama incesi ile sanki daha mı iyi olur. Yoksa onlar eğimli ouyor ya. Belki kalınlada olur daha değişik durabilir. Denemek lazım.

  2. acemihobici

    ARKADAŞLARIM, KİTAPLARI OKUYALIM LÜTFEN, TELEF ETMEYELİM. BEN MANYAK BİR KİTAP OKUYUCU OLDUĞUM İÇİN, KİTAPLARA ASILAN, ÇAKILAN, TAKILAN HERŞEY ETİME BATMIŞ GİBİ GELİYOR. DEDİM AMA, KİTAP KONUSUNDA TAKINTILIYIM, O YÜZDEN. BEN ONLARI, OKUR, KÜTÜPHANEYE DİZER, ARADA SIRADA NAZİKÇE TOZLARINI ALIRIM O KADAR.AMA İTİRAF ETMELİYİM Kİ EMBİR ARKADAŞIM, TASARIMLAR ÇOK HOŞ. KİTABIN İÇİ DE, İÇERİĞİ DE, KABI DA NE KADAR FAYDALI ASLINDA İNSANLARA. BİZ YİNE DE ESKİ ACANDA, KULLANILMIŞ DEFTER GİBİ ŞEYLERLE YAPALIM BUNLARI, KİTAPLARIN CANI YANMASIN… ESKİ KİTAPLARIMIZI DA OKUMAK İSTEYİP DE OKUYAMAYANLARA GÖNDERELİM. (BANA DA GÖNDEREBİLİRSİNİZ)

  3. embir

    tamam o zaman acemihobici el sıkışıp anlaşalım, ajanda, klasör, rehber gibi şeyleri bu tip dönüşümler için kullanalım.Krizantem ama kültürlü değil mi :))

  4. bbuket

    kitaplar benimde gözbebeğimdir en azından mesleğim icabı. ayrıca okuduğum kitapları saklamayı da çok severim onları evimin en güzel köşesinde sergilerim. günlerdir düşünüyorum en az 30 yıllık altın tabak ansiklopedilerim var hiç kullanmıyorum ama hala kararsızım kıyıp kıymama konusunda. hani birde mutfağıma çok yakışır yaa. hatta şöyle düşündüm sadece cildini alıp saat yapsam. içeriğini saklasammı ciltsiz. fikir verin hanımlar.

  5. acemihobici

    ben bir kitap kurdu olarak, şunu diyebilirim ki, eğer ansiklopedinin cildine kıyacaksan, içine de kıy o zaman, çünkü içi zaten işe yaramıyor artık (internet sayesinde), dışı ile bir bütün olarak durursa bir anlamı olur. bilemem ki ne yapsan, kıysan mı kıymasan mı, ben kitaplara kıyamam ama ansiklopediye kıyabilirim belki, ne biliyim, son kararım değil ama, kararsızım.

  6. embir

    duruma farklı bir açıdan yaklaşmak istedim. Şimdi kullanmadığımız ve evimizde yer kaplayan eşyalar bizi yorar, enerjimizi tüketir. Bu sebeple bence manevi değeri yoksa onları farklı şekillerde değerlendirebilirsin.

  7. bbuket

    haklısın ansiklopedilerin güncelliği kalmadı atamıyorumda yemek ansiklopedisi olduğu için okullara da gönderemedim. dur ben kıyayım en iyisi bir tanesine. yüreklendirdiğin için sağol.

  8. 03bellinda

    bende yeni katıldım aranıza artık yünleri ne yapsam diye bakmak için girdim böylece tanıştım onmarifetçilerle şimdi yünlerden geçtim ne yapsam

  9. embir

    Buketcim merakla bekliyorum canım. Acemicim fikrini değiştirmişsin ama bu durumda kıyılır değil mi?Belindacım sende hoşgeldin canım. Burada insan neyi yapacağını şaşırıyor. Devamlı ondanda isterim bundanda isterim durumu normaldir yani :))

  10. bbuket

    belinda hoşgeldin. ben bloğumun profilinde yazdığım gibi tam bir elişi arsızıyım. burada iyice sapıttım, valla sana kolay gelsin.embirciğim bu aralar acaip boyam geldi dur evi bitireyim sıra ansiklopedilere gelecek. saatide unutmadım bu arada öncelik onda.

Bir Cevap Yazın