Kumaş defter kılıfı yapımı

-

kumas-kilif-yapimi-1
Evet yeniden karşınızdayım. Kılıflar çok hoşuma gidiyor. Bugün de kelebekler uçuşan bir defter kılıfı paylaşacağım sizlerle. Nerden çıktı bu fikir diye düşünüyorum kendim de. Hiç ummadığım bir zamanda aklıma geliveriyor işte. 10marifet’te paylaşmak da ayrı bir mutluluk benim için. O zaman yapım aşamalarını görelim.
Malzemlerimiz
Zemin kumaşı
Siyah kumaş
Kağıt, kalem
Pul, boncuk
İğne iplik

Malesef çıktım yok. Olmaması benim için negatif bir sonuç değil. Çizimlerimle bakarak da çıkarabiliyorum desenleri. İşte bu kelebek desenini de görsellerde arayarak buldum. İlk önce bir tarafını çizdim. Kağıdı katladım çizdiğim yerin tam ortasından gölgesinden çizerek eşit bir kelebek çıktı ortaya. ıkardım ortaya.

kumas-kilif-yapimi-2
Özellikle kelebeklerimin siyah olmasını istediğim için siyah kumaş tercih ettim. Zemin kumaşımda öyle bir gösterdi ki tercihimin bu kumaşdan yana olması beni de mutlu etti. Kelebeklerimi bu kalıpla kesip çıkardım. Kalıbımı çizmek için sabun kullandım.

kumas-kilif-yapimi-3
2 kelebek çıkarmak yeterli oldu.Aslında büyük ve küçük kelebekler olsa idi daha şirin olacaktı.Kalıbı küçültmek benim için zor olacaktı.Bunlarlada şirin şeyler çıkacağını düşündüm.Zemin kumaşımı istediğim ölçülerde kesip kalan siyah kumaşımdan zemin kumaşın uçlarına biye yaptım ve kelebeklerle o kadar uyumlu oldu ki.

kumas-kilif-yapimi-4

kumas-kilif-yapimi-5

kumas-kilif-yapimi-6
Biyeyi tamamladıktan sonra kelebeklerimi nereye konduracağımı ayarladım. Ayarladığım yeri kaybetmeyerek kelebeğin arka kısmına yapıştırıcıyı sürdüm ve yapıştırdım.

kumas-kilif-yapimi-7

kumas-kilif-yapimi-8

kumas-kilif-yapimi-9

kumas-kilif-yapimi-10
Kılıfı tersinden diktim ve birleştirdim makinemde. Sadece kelebek mi olacak bu kılıfta? Hayır dedim buna biraz daha süs gerek. Pul ve boncuklarımı çıkardım ortaya. Kalemle hemen şekiller çiziverdim. Pulla aydınlansın istedim. Sarı pullarım kelebeklere çok yakıştı.

kumas-kilif-yapimi-11

kumas-kilif-yapimi-12

kumas-kilif-yapimi-13

kumas-kilif-yapimi-14
Pullarımı tutturmak için kırmızı kum boncuklar buldum. Pulla tutturup sıra sıra dikmeye başladım. Görüntüsü böylece çok hoşuma gitti. İlla pul boncuk mu? Hayır istenilen süs malzemesi konulup değişik fikirler ortaya çıkarılabilir.

kumas-kilif-yapimi-15

kumas-kilif-yapimi-16

kumas-kilif-yapimi-17

kumas-kilif-yapimi-18
Ve pullarımla da süsleyince kullanıma hazır hale getirdim. Belki bir hediye olabilir benim için:)

kumas-kilif-yapimi-19

kumas-kilif-yapimi-20

Bir Cevap Yazın

stargirl

Dikiş organizeri kılıf

| | 1 Yorum

Şiş düzenleyici ve iğnelik

| | 1 Yorum

Laptop kılıfı nasıl dikilir?

| | 1 Yorum

Kumaştan kolay kalemlik dikimi

| | 0 Yorum

Kot kumaştan örgü motifli tığ kılıfı

| | 0 Yorum

Kumaştan kolay kılıf dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş telefonluk yapımı

| | 0 Yorum

Kuş işlemeli kılıf dikimi

| | 0 Yorum

Hello Kitty iPad çantası

| | 0 Yorum

Telefon kılıfı nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Keçe süslemeli kumaş kalemlik yapımı

| | 0 Yorum

Örgü çiçek süslemeli kadife tablet kılıfı

| | 2 Yorum

Çocuklara küçük çanta organizeri dikimi

| | 0 Yorum

Kalpli tablet kılıfı

| | 3 Yorum