Kumaş yastık boyama

-

kumas-boyama-yastik-modelleri
Selamlar. Dikiş harici farklı hobilere merak saldığımdan daha önce bahsetmiştim, işte onlardan biri de yastık boyama:) Çok keyif alarak yaptığımı belirmeliyim. Kumaş olarak amerikan bezi, boya olarak cadence markasının kumaş boyalarını kullandım. Sulandırılmadan direk sürülen bir kumaş boyası, bir tüple en fazla iki yastık boyanabiliyor, 45-45 yastık ölçülerim.
Fırça seçimi olarak sünger ponpon fırçalar boyayı çok emdiğinden beğenmedim. Nalburdan aldığım polisan marka sıradan kesme boya fıçası çok daha kullanışlı oldu.

kumas-boyama-yastik-modelleri-
Şablonu kumaşa yerleştirip maskeleme bandı yapıştırıp pıt pıt hareketlerle boyamaya başlıyoruz. Desen devamlılığını getirmek için her seferinde şablonun kenarlarını silmemiz şart, işin en sıkıcı kısmı da bu oldu. Bir diğer yöntem ise stencil şablon yapıştırıcı sprey. Cadence markasınınki mevcut bende, şablona sıkıp kumaşa yerleştiriyoruz geçici olarak kumaşa sabitleniyor. Tek püf nokası fazla sıkılırsa beyaz bir iz bırakabiliyor, onun dışında boyama işini oldukça hızlandıran harika bir ürün..

 BLOG: RUJBUTİK

İNSTAGRAM : RUJBUTİK

3 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Video: Kumaş boyama çanta nasıl yapılır?

| | Video: Kumaş boyama çanta nasıl yapılır? için yorumlar kapalı

Kumaş boyama ile amerikan servis yapımı

| | 5 Yorum

Peçete dekupaj ile kumaş boyama

| | 5 Yorum

Kumaş boyama ile keten servis yapımı

| | 2 Yorum

Patates baskısı ve ponpon süslemeli yastık

| | 3 Yorum

Kumaş boyası ile yılbaşı tişörtü yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kumaş üzerine baskı nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Katlama batik ile kumaş boyama

| | 0 Yorum

Yin Yang mumlu batik çalışması

| | 0 Yorum