kumaşa çiçek

-
çok değişik...
çok değişik…

Bu yöntemle neler yapılmaz ki ? burdan buyrun…

21 yorum gelmiş

  1. gelincikler

    ay merak ettim sesiber ben ilk kez gördüm bunları…sukut evet herşeye kullanılabilirincilerin yerine minik güller bile dikilebilir yapılan işlemde yaprak gibi durur olmazmı acaba…

  2. saatoniki

    gelincik güzel site imiş..nerden de bulursunuz bööle ispanyol siteleri…:) (ben ispanyol sefirinin kızıyım derseniz düşer bayılırım )..demekki iş teknik-taktik te bitiyomuş..çok güzel ..bu arada artık sukuttan da bi çalışma bekliyorum..göndericem dedi ama göndermedi hala..

  3. gelincikler

    linkden linke gez dolaş dur tamamen tesadüf ilham perileri dolanıp duruyor can sıkıntısı işde ne yapayım saat 12 sıntıdan buraya patlıyom işde

  4. sukut

    seysa avatarındaki demlikmi ?o demlikden nasıl çıkmış o çiçek ?yoksa reklamlardaki düdüklü tencere gibi bir sonamı sahip:)çok ilginç görünüyo bi sorayım dedim

  5. gelincikler

    bende çok beğendim demlik çok hoş olmuş nasıl çıkmış sahi ordan aklıma ilk gelen ilk önce ağız kısmına ekmiş sanırım orda filizlenmiş sonradan demlik içinemi kök salmış çok hoş bir görünüm ….

  6. SeYsA

    çiçegimin ismi aşk merdiveni ben demligin içine ekmişdim fakat bana boyle bir surpriz yaptı ve demliğin ucundan çıkmaya karar verdi.eee adı üstünde aşk merdiveni düz yolu şaşırır olmadık yerde biter .şaka bir yana beğendiğinize sevindim. teşekkurler…

  7. gelincikler

    şu çiçeğin büyük resmini yoruma eklerseniz merak ettim nerdeyse dibi düşecek bir çaydanlığım var çiçek ekeceğim bende…

  8. KatyaGuler

    [linkden linke gez dolaş dur tamamen tesadüf ilham perileri dolanıp duruyor can sıkıntısı işde ne yapayım saat 12 sıntıdan buraya patlıyom işde]İşte burda koptum,hay Allah iyiliğini versin senin gelincik..

  9. sefa97

    pamucuk;şemasını bulup, muntazam bir şekilse kumaşın arkasına çizersen.. tahmin edemeyeceğin kadar çok kolay. ben okulda yapmıştım..

Bir Cevap Yazın